czwartek, 29 października 2015

Skrzypovita Biotyna Complex 1 raz dziennie


Cześć :)


Jedną z najgorszych sytuacji w życiu każdej włosomaniaczki jest moment, kiedy z niewiadomych przyczyn włosy zaczynają wypadać. Z dnia na dzień wypadanie włosów jest coraz bardziej nasilone, więc zaczynamy szukać sposobów, aby wypadanie zatrzymać. Dochodzimy do momentu, kiedy nie pomaga odpowiednia dieta czy delikatna pielęgnacja. Właśnie wtedy pojawia się myśl o suplementach diety. Osobiście lubię stosować "wspomagacze" diety, jednak nie do końca im ufam, ponieważ nigdy żaden suplement diety nie spełnił na 100 procent moich oczekiwań.

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć kilka słów o mojej przygodzie z suplementem diety Skrzypovita Biotyna Complex 1 raz dziennie


suplement diety
Skrzypovita Biotyna Complex 1 raz dziennie


Serdecznie zapraszam do zapoznania się z moim zdaniem na temat Skrzypovity z biotyną.

Skład: 


skład


Producent mówi: 



Opakowanie i zapach: Skrzypovita z biotyną to 42 tabletki. Jest to kuracja, która polega na łykaniu 1 tabletki 1 raz dziennie. Tabletki są zapakowane w 3 blistry, po 14 tabletek tam każdy. Zapach tabletek Skrzypovita Biotyna Complex jest typowy dla ziołowych suplementów. Niezbyt przyjemny, ale do zniesienia.


Tabletki: Tabletki są koloru zielonego. Są dość śliskie, ale moim zdaniem nieco za duże. Czasem miałam problem z ich połykaniem.




Działanie (moje odczucia): Suplement diety Skrzypovita Biotyna Complex kupiłam z myślą o wypadających włosach. Miesiąc temu moje włosy zaczęły bardzo mocno wypadać  i przy każdym myciu traciłam o wiele więcej włosów niż zazwyczaj. Poprosiłam w aptece o Skrzypovitę, ponieważ pamiętałam, że kiedyś już ją stosowałam i trochę mi pomogła. Przy zakupie dostępna była tylko wersja Skrzypovity z biotyną, więc postanowiłam ją wypróbować.

Po 42 dniach codziennego łykania zielonej tabletki zauważyłam pozytywne efekty stosowania tego suplementu. Przede wszystkim moje włosy wypadają w mniejszych ilościach. Niestety nie nastąpiło całkowite zahamowanie wypadania włosów, jednak uważam, że wypada ich o jakieś 50 % mniej. Zaobserwowałam też, że włosy stały się trochę grubsze i mocniej osadzone na głowie. Zatem jeśli chodzi o stan moich włosów to uważam, że podczas stosowania Skrzypovity Biotyna Complex moje włosy wzmocniły się. Spotkało mnie również wielkie szczęście w postaci baby hair, które urosły przy linii czoła. Rośnie mi kolejna, nowa, malutka grzywka :) 

Podczas zażywania Skrzypovity Biotyna Complex wzmocniły się także moje paznokcie. Obecnie udało mi się zapuścić długie, mocne paznokcie równej długości, które się nie rozdwajają. Wcześniej natomiast rozdwajanie się płytki paznokcia było u mnie niemalże normą. 

Natomiast moja cera w ogóle nie odczuła skutków stosowania Skrzypovity. W jej stanie nie zmieniło się zupełnie nic. Dla mnie jest to jednak plus, bo prawie zawsze suplementy diety stosowane z myślą o włosach, powodowały u mnie wysyp nowych pryszczy.

Podczas łykania Skrzypovity moje ogólne samopoczucie było takie jak zwykle. Nie wystąpiły bóle brzucha czy inne skutki uboczne. 


Podsumowanie:

mocniejsze i grubsze włosy
-  zmniejszenie wypadania włosów o połowę
-  pojawienie się baby hair
-  wzmocnione paznokcie (nie rozdwajają się)



Wydajność: Jedno opakowanie Skrzypovity wystarcza na 42 dni stosowania, czyli jedną kurację.


Cena i dostępność: Suplement diety Skrzypovita Biotyna Complex dostępny jest przede wszystkim w aptekach, także w Superpharm. Za swoje opakowanie zapłaciłam ok. 15 zł (opakowanie z gratisem w postaci kremu do rąk)


Moja ocena: 4,5/6
   
Czy kupię produkt ponownie? TAK
Mam zakupione dwa kolejne opakowania Skrzypovity, ale tym razem bez biotyny.  




Stosowałyście Skrzypovitę?  Jakie suplementy polecacie?



Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...