wtorek, 12 grudnia 2017

L'biotica Biovax Szampon Opuntia Oil & Mango



Hej :)



Z marką Biovax spotkałam się na początku mojego włosomanictwa. Zawsze były to maski do włosów, które swoją drogą bardzo dobrze działały na moich włosach. Nigdy nie miałam okazji używać szamponu Biovax i nie czułam potrzeby, aby go posiadać, ponieważ miałam wrażenie, że skoro ich maski mocno dociążają moje włosy, szampon może je dodatkowo obciążyć i przyspieszyć przetłuszczanie.

Jakiś czas temu marka L'biotica wypuściła nową serię kosmetyków do włosów Biovax z olejem z opuncji i mango. Szampon oraz maskę z tej serii udało mi się wygrać w jednym z blogowych konkursów, więc z ogromną chęcią i zapałem zaczęłam testować otrzymane produkty :)


Dziś chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat szamponu Biovax z olejem z opuncji i mango.



L'biotica Biovax Szampon Opuntia Oil & Mango

intensywnie regenerujący 

 


L'biotica Biovax Szampon Opuntia Oil & Mango

Szampon L'biotica Biovax Szampon Opuntia Oil & Mango jest szamponem intensywnie regenerującym przeznaczonym do pielęgnacji włosów suchych i bardzo zniszczonych.


Skład
Aqua, Sodium C14-C16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Glycol Distearate, Opuntia Ficus-Indica Seed Oil, Mangifera Indica Seed Butter, Panthenol, Palmitoyl Myristyl Serinate, Tocopherol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Cetrimonium Chloride, Di-PPG-2 Myreth-10 Adipate, Laureth-4, PEG-8/SMDI Copolymer, Sodium Polyacrylate, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum, Lactic Acid, Citric Acid, Sodium Chloride, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone, CI 19140, CI16255


Biovax Szampon Opuntia Oil & Mango


Producent mówi
Szampon Intensywnie Regenerujący Biovax Opuntia Oil & Mango zawiera kompleks naturalnych substancji lipidowych LipidFX, który odbudowuje i cementuje zniszczoną powierzchnię włosa, przywracając jej gładkość i połysk.

Opuntia Oil to źródło niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-6 i Omega-9, które tworzą ochronną warstwę na włosach. Sprawia, że włosy stają się idealnie gładkie i lśniące bez efektu obciążenia.

Masło Mango spektakularnie wygładza włosy i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dyscyplinuje włosy, ułatwiając ich układanie.


Konsystencja i zapach
Szampon zamknięty jest w plastikowym opakowaniu o ładnym, opływowym kształcie otwieranym na klik o pojemności 200 ml. Dodatkowo szampon znajduje się w kartonowym, czerwonym pudełku. Kształt oraz wygląd opakowania jest bardzo ładny, elegancki, prosty.

Pierwsze, co możemy zauważyć (a właściwie poczuć!) po otwarciu szamponu jest jego przepiękny zapach. Szampon pachnie owocowo, niezbyt słodko, ani mdląco. Muszę przyznać, że dawno nie miałam w swojej kolekcji tak ładnie pachnących kosmetyków :)

Szampon ma perłową konsystencję i bardzo dobrze się pieni tworząc gęstą pianą.


Biovax Szampon opuncja i mango


Działanie (moja opinia)
Szampon ma dosyć płynną konsystencję, ale bardzo dobrze się pieni. Domywa zanieczyszczenia skóry głowy, nie podrażnia i nie powoduje swędzenia. Podczas spłukiwania czuć, że włosy są bardziej miękkie i wygładzone. Po wysuszeniu włosy zyskują miękkość i elastyczność. Nie elektryzują się, nie są przesuszone, ani obciążone, ładnie błyszczą. Jednak moje fale niezbyt dobrze się po nim układają i mam wrażenie, że nieco puszy wysokoporowate włosy.
Zauważyłam też, że szampon delikatnie (o kilka godzin) przyspiesza przetłuszczanie moich włosów.

Myślę, że jest to dobry szampon do codziennego mycia włosów. Jednak ja raczej nie sięgnę po niego ponownie, bo mimo dość dobrego wyglądu moich włosów po zastosowaniu tego szamponu, mam mieszane odczucia. Szampon niby zmiękcza włosy, dodaje im elastyczności i blasku, ale nieco puszy moje fale i szybciej się po nim przetłuszczają. Brakuje mi także dodania nieco objętości moim włosom. Choć muszę przyznać, że zapach szamponu Biovax Opuntia Oil i Mango mnie zachwycił :)


Szampon w regularnej cenie kosztuje ok. 18 zł/200 ml.



Moja ocena
4/6


L'biotica Biovax Szampon Opuntia Oil & Mango



Znacie szampon L'biotica Biovax Szampon Opuntia Oil & Mango ?
Jak się u Was spisał?




Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Niestety tego szamponu jeszcze nie miałam ale słyszałam, że produkty z tej serii są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam szampon i maskę, super nawilżający duet

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie zapach tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego słyszałam o produktach tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ufam i nie używam żadnych szamponów Biovax :/ Kiedyż użyłam jakiejś niebieskiej wersji u koleżanki, i dawno aż tak nie swędziała mnie skóra głowy. Nigdy więcej

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na to, że by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam szampon i polecam bardzo, nawilża i wygładza :D bardzo wydajny i naturalny skład!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...