wtorek, 16 stycznia 2018

Maska do włosów L'Oreal Professionnel Série Expert Intense Repair


Hej!



Od czasu do czasu lubię moim włosom zafundować pielęgnację niczym z salonu fryzjerskiego ze sporą dawką substancji wygładzających i silikonów, aby na większe wyjścia moje włosy były ujarzmione i błyszczące.

Dziś przyszła pora na recenzję maski do włosów, która już po pierwszym użyciu przekonała mnie do siebie pozostawiając moje włosy miękkie i błyszczące. To maska do włosów Intense Repair L'Oreal Professionnel Série Expert.



L'Oreal Professionnel Série Expert maska Intense Repair



L'Oreal Professionnel Série Expert maska Intense Repair

Maska L'Oreal Professionnel Intense Repair to maska odżywiająca włosy suche.

O dwóch kosmetykach do włosów marki L'Oreal pisałam już w recenzjach na moim blogu. Wówczas miałam do czynienia z szamponem do włosów kręconych Curl Contour, który nawet polubiłam oraz z odżywką Absolut Repair Lipidium, która nie przypadła mi do gustu.



Skład
Aqua/water, Cetearyl alcohol, Behentrimonium Chloride, Glycerin, Amodimethicone, PEG-180, Cetyl Esters, Isopropyl Alcohol, Methylparaben, Camphor Benzalkonium Methosulfate Cetrimonium Chloride, Pyridoxine HC1, Trideceth-12, Hexyl Cinnamal, Chlorhexidine Dihydrochloride, Benzyl Benzoate, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein, Limonene, Magnesium Acetate, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Aspartic Acid, Glycine, Arginine, Glutamic Acid, Parfum/fragrance


Producent mówi
Maska Intense Repair L'Oreal Professionel to maska odżywiająca włosy suche.
Formuła Cuti Liss System działa ożywiająco i uelastyczniająco. Zawiera pochodną kationową, która ułatwia rozczesywanie oraz pochodną silikonu wygładzającą włos i nadającą mu lekkość. Włosy są miękkie i błyszczące, a włókno włosowe jest sprężyste i podatne do uczesania. Powierzchnia włosa jest wygładzona na całej długości, a końcówki są zadbane. Maska ma przyjemny, owocowy zapach arbuza i melona.


L'Oreal Intense Repair maska do włosów


Konsystencja i zapach
Maska Intense Repair jest zamknięta w twardym, plastikowym, zakręcanym słoiczku o pojemności 200 ml. Konsystencja maski jest perłowa, gęsta i śliska, nie spływa z dłoni i łatwo rozprowadza się na włosach. Zapach maski według producenta powinien być arbuzowo-melonowy. Ja jednak wyczuwam tutaj delikatny owocowy zapach melona połączonego z chemiczną nutą. Zapach nie jest męczący ani mdły.



Działanie (moja opinia)
Maskę L'Oreal Intense Repair nakładam na moje włosy mniej więcej raz na 2 tygodnie, kiedy chcę, aby włosy były ładnie wygładzone i błyszczące.

Maska łatwo rozprowadza się na włosach i dosyć szybko w nie wnika. Po około 10-15 minutach spłukuję maskę, chociaż zauważyłam, że maska nałożona na kilka minut dawała podobny efekt. Podczas spłukiwania czuć, że włosy są miękkie i gładkie oraz łatwo się rozczesują.

Muszę przyznać, że w trakcie schnięcia włosów (bez suszenia suszarką) po użyciu tej maski włosy nie wyglądają zbyt ładnie. Wierzchnia warstwa jest nieco spuszona. Jednak, gdy zwiążę lekko wilgotne włosy w koczek i rozpuszczę za ok. 20-30 minut wyglądają one naprawdę zadowalająco. Maska daje u mnie efekt gładkich, elastycznych, miękkich i błyszczących włosów. Nie zauważyłam, żeby maska odbierała włosom objętość, ale moje loki po masce Intense Repair nieco słabiej się kręcą.

Maska L'Oreal Intense Repair nie obciąża moich włosów (nakładam ją tylko na długość włosów), dodaje im sprężystości i blasku.


Maska L'Oreal Intense Repair


Cena i dostępność
Maskę L'Oreal Intense Repair możecie zakupić przede wszystkim w sklepach internetowych. Ja swoją kupiłam na Allegro za ok. 35zł/200ml.


Moja ocena
5.5/6


Czy kupię ponownie? 
Tak

Cena maski jest dość wysoka jak na jej pojemność, jednak maska jest wydajna. Wystarczyła mi naprawdę na długo. Chętnie kupię ją ponownie, ponieważ lubię raz na jakiś czas dać moim włosom porcję silikonów, które ładnie wygładzają moje wysokoporowate, puszące się włosy.



Maska do włosów L'Oreal Professionnel Série Expert Intense Repair

Miałyście okazję używać maskę do włosów L'Oreal Professionnel Intense Repair?
Jak się u Was sprawdziła?





Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Miałam już okazję używać tej maski i była naprawdę świetna. Idealnie wygładzała moje włosy i przepięknie pachniała :) na pewno jeszcze kiedyś do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam nieco inną wersję tej maski i miło ją wspominam. Jest wydajna i naprawdę fajnie spisywała się na moich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapamiętam tę maskę :D Ostatnio moje włosy się polubiły z takimi produktami

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę ją przetestować na sobie, jednak ostatnio wszystkie maski są dla mnie zbyt ciężkie :(

    zapraszam również do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znalazłam jeszcze dobrej maski, która podkreślałaby moje fale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj trafiłam na ten artykuł https://remedios-para-la-celulitis.xyz/vitamina-c-acido-ascorbico-propiedades-para-que-la-necesitamos/ który poświęcony jest witaminie C. Zastanawiam się, czy znasz kosmetyki do włosów na bazie tego typu witamin?

    OdpowiedzUsuń
  7. L'Oréal Professionnel - najlepsze kosmetyki jakich kiedykolwiek używałam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...