niedziela, 27 września 2015

Isana Hair Professional Oil Care Haaröl

Witam, 


Dziś mam przyjemność przedstawić Wam mój ulubiony olejek, który służy mi do zabezpieczania końcówek włosów przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.


Zapraszam do zapoznania się z recenzją :)


 Isana Hair Proffesional Oil Care Haaröl



olejek isana Isana Hair Professional Oil Care Haaröl


Isana Hair Professional Oil Care Haaröl

 
Skład
Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Limonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcochol, Alpha- iIomethyl Ionone, Geraniol, Citral.



Producent mówi

Isana Hair Professional Oil Care Haaröl



Opakowanie i zapach
Olejek Isana zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 100 ml. Butelka jest przezroczysta, dzięki czemu dokładnie widzimy zużycie produktu. Olejek wydobywa się z pojemnika za pomocą wygodnej pompki, która dozuje odpowiednią ilość kosmetyku.


Isana Hair Professional Oil Care Haaröl

Zapach olejku Isana jest bardzo przyjemny, pachnie trochę chemicznie, jednak mi osobiście ten zapach bardzo się podoba. Jednak zapach nie pozostaje z nami zbyt długo, dość szybko się ulatnia.


Konsystencja
Konsystencja olejku Isana Haaröl jest gęsta, oleista. Olejek nie spływa z dłoni. Dobrze rozprowadza się na włosach i końcówkach.


Isana Hair Professional Oil Care Haaröl


Działanie (moje odczucia)
Olejek Isana Haaröl jest moim ulubieńcem w kwestii zabezpieczania końcówek włosów przed czynnikami zewnętrznymi. Od ponad roku ożywam olejku Isana regularnie, po każdym myciu włosów. Po uprzednim, lekkim osuszeniu włosów bawełnianą koszulką przystępuję do zabezpieczenia końcówek. W prawie mokre końcówki włosów wcieram dokładnie około dwie pompki olejku Isana. Olejek stosuję w ilości dwóch pompek, ponieważ gdy zastosuję mniejszą ilość mam wrażenie niedostatecznego nawilżenia i dociążenia końcówek. Jednak, gdy porcja olejku jest zbyt duża moje końcówki są zbyt obciążone i strączkują się.

Na moich włosach olejek Isana Haaröl jest niemal ideałem. Pięknie pachnie, ma gęstą, oleistą konsystencję i wspaniałe działanie. Dzięki regularnemu stosowaniu olejku Isana końcówki moich włosów wyglądają zdrowo. Są miękkie, nawilżone, mięsiste i błyszczące. Od dłuższego czasu moje końcówki nie puszą się, nie wyglądają jak siano, a co najważniejsze- nie rozdwajają się. Mogę śmiało powiedzieć, że przy regularnym używaniu tego olejku zdarzył się mały cud, czyli brak rozdwojonych końcówek!

Jest to dla mnie  pewnego rodzaju osiągniecie, ponieważ jeszcze niedawno stan moich końcówek włosów wołał o pomstę do nieba. Kiedyś oglądając pod światło końcówki moich włosów dało się zauważyć całe tabuny nieszczęśliwych, rozdwojonych, a nawet roztrojonych końcówek. Na szczęście ten widok odszedł już w zapomnienie i obecnie cieszę się zdrowymi końcówkami. Choć ich stan wciąż nie jest tak zadowalający jakbym tego chciała. Przy moich lekko kręconych, wysokoporowatych i szybko tracących wilgoć włosach bardzo ciężko jest osiągnąć idealnie dociążone końcówki, jak na przykład przy tafli prostych włosów.

Stan moich końcówek nie pogarsza się pod wpływem działania czynników zewnętrznych takich jak:
tarcie o szalik, kurtkę, działanie słońca, niskiej temperatury itp. Zatem uważam, że olejek Isana zabezpiecza moje końcówki włosów przed czynnikami zewnętrznymi wystarczająco dobrze, nadając im zdrowy wygląd.

Olejku Isana Haaröl nie stosowałam zgodnie z zaleceniami producenta, który poleca także używanie olejku przed myciem włosów i do stylizacji. Zatem nie mogę wypowiedzieć się na temat innych efektów stosowania olejku, a tylko w kwestii zabezpieczania końcówek.


Wydajność 
Wydajność produktu jest ogromna. Olejek Isana Haaröl kupiłam około rok temu, może nawet wcześniej. Obecne zużycie olejku jest dobrze widoczne na zdjęciach. Jak widzicie zużyłam połowę olejku przy regularnym stosowaniu, czyli wcierając dwie pompki olejku w końcówki włosów po każdym myciu.


Cena i dostępność
Cena olejku to 14.99zł/100ml. Olejek Isana jest dostępny wyłącznie w Rossmannie.


Moja ocena
5,5/6
  
Czy kupię produkt ponownie? 
TAK



Stosujecie olejek Isana Haaröl?  Piszcie w komentarzach jak sprawdził się na Waszych włosach :)



Pozdrawiam


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...