piątek, 23 grudnia 2016

| Hit czy kit? | Recenzja maski L'biotica Biovax Glamour Caviar "Kawior i Złote Algi" |


Hej :)


          Dziś przygotowałam dla Was recenzję maski Biovax, z którą polubiłam się dopiero, gdy maseczka zaczęła się kończyć. Mając zniszczone i przesuszone rozjaśnianiem końcówki postanowiłam wypróbować maskę do włosów, która nawilży i zregeneruje moje włosy. 

Wybór padł na maskę L'biotica Biovax Glamour Caviar - Złote Algi i Kawior

 

 

Czy maska rzeczywiście okazała się hitem i zregenerowała moje włosy? 



BIovax Caviair maska


L'biotica wypuściła maski i szampony Biovax w pięciu wersjach z serii Glamour: Caviar, Gold, Pearl, Diamon i Orichid. Obecnie na rynku dostępna jest także nowość z serii Biovax Glamour, mianowicie wysławiane pod niebiosa olejki w kremie, czyli tzw. Oleokremy. Dziś jednak nadeszła pora na recenzję maski:

 

L' biotica Biovax Glamour Caviar "Kawior i Złote Algi"

 

Intensywnie regenerująca maseczka do włosów




maska Biovax Caviar Kawior i Złote Algi


Skład 
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Caviar Extract (ekstrakt z kawioru), Laminaria Ochroleuca Extract (ekstrakt ze złotych alg), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Betain (betaina), Lawsonia Inermis Leaf Extract (ekstrakt z Lawsonii Bezbronnej - henna), Caprylic/Capric Triglyceride, Sorbitan Stearate, Synthetic Wax, Polysorbate 60, Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Mica, C.I. 77499, C.I. 77891, C.I. 77491, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


Producent mówi
Maska Biovax Caviar to intensywnie regenerująca maseczka do wszystkich rodzajów włosów. Maska zasobna jest w składniki odżywcze, które intensywnie nawilżą i odżywią włosy. Dodatkowo włosy będą chronione przed fotostarzeniem i płowieniem koloru. Maska zapewni włosom także gładkość i blask.
  • Ekstrakt z kawioru dzięki zawartości przeciwutleniaczy chroni włosy przed utratą koloru oraz zachowuje ich młodość. Witaminy i minerały zawarte w kawiorze nawilżają i rewitalizują włosy.
  • Złote Algi dają włosom nawilżenie, wzmacniają je i chronią przed fotostarzeniem.


Opakowanie
Maskę Biovax Caviar otrzymujemy w czarnym, kartonowym pudełeczku ze złotymi napisami (niestety brak kartonika na zdjęciach). W kartoniku znajduje się czarne, plastikowe opakowanie, w którym jest maska. Opakowanie jest plastikowe, dość miękkie, a jego górna pokrywa jest szczelnie zaciskana. Wygląd opakowania bardzo mi się podoba. Jest minimalistyczny i elegancki poprzez prosty design utrzymany w kolorach czerni i złota.


Biovax Caviar maska do włosów


Konsystencja i zapach
Konsystencja maski jest kremowa i gęsta. Maska jest koloru jasnożółtego z lekkim, brokatowym połyskiem  i czarnymi drobinkami, które rozpuszczają się po nałożeniu maski na włosy.  
Zapach maski Biovax Glamour Caviar jest intensywny, lekko kadzidlany i mocno perfumowany. Zapach bardzo długo utrzymuje się na włosach, nawet do następnego mycia.




Działanie (moja opinia)
Maskę Biovax z kawiorem i złotymi algami kupiłam zachęcona promocją w Rossmannie. Maski Biovax z serii Glamour bardzo mnie kusiły i nie czytając opinii, w ręce wpadła mi wersja Caviar. Największym zaskoczeniem było malutkie pudełeczko, naprawdę maleńkie. Mając wówczas długie, przesuszone włosy nakładałam sporą ilość maski, która znikała w ekspresowym tempie. Na suchych i zniszczonych włosach maska Caviar nie dawała praktycznie żadnych, zauważalnych efektów, poza pięknym, długo utrzymującym się zapachem. Maska wtedy puszyła moje włosy. Stwierdziłam, że to bubel i rzuciłam maskę w kąt. 
Po drastycznym cięciu włosów, kiedy moje włosy były już w pełni zdrowe i nierozjaśniane, postanowiłam dać masce Biovax Caviar drugą szansę i jak się okazało, była to bardzo dobra decyzja. Na zdrowych włosach maska sprawdziła się zadziwiająco dobrze. Po użyciu włosy były wygładzone, sprężyste, mięsiste i elastyczne. Zauważyłam także obiecany blask, choć był on raczej subtelny. Maska dawała pozytywne efekty, jednak nie odnotowałam długotrwałego nawilżenia i zregenerowania włosów. 

Myślę, że maska Biovax Glamour Caviar najlepiej sprawdzi się na włosach nierozjaśnianych i zdrowych. Wtedy rzeczywiście włosy po użyciu maski będą miękkie, błyszczące i nawilżone :)


Wydajność
Maska Biovax Caviar ma pojemność zaledwie 125 ml. Początkowo nakładałam jej na włosy więcej (ponieważ miałam długie włosy), więc ilość maski szybko się zmniejszała. Mimo wszystko uważam, że wydajność jest trochę zbyt niska, ponieważ maski jest naprawdę niewiele w opakowaniu.


Cena i dostępność
Maski L'biotica z serii Glamour można spotkać w drogeriach kosmetycznych. Cena regularna maski to 17,99 zł/ 125 ml. Ja swoją maskę Biovax Caviar kupiłam w Rossmannie w promocji za 9,99 zł.


Moja ocena
4/6


Czy kupię ponownie? 
Raczej nie.

Maska jak na swoją pojemność jest droga i szczerze mówiąc nie daje efektu "wow". Rzeczywiście wygładza włosy i ładnie pachnie, ale myślę, że cena regularna jest zdecydowanie zbyt wysoka.




Biovax kawior i złote algi



Miałyście maskę do włosów L'biotica Biovax Caviar?
Którą maskę z serii Glamour lubicie najbardziej?



Pozdrawiam

27 komentarzy:

  1. Maski od nich nigdy nie miałam, ale całkiem dobrze sprawdzają się u mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją wczoraj kupować w naturze ale jakoś zrezygnowałam...Bo stwierdziłam że najpierw poczytam wpisy a tu proszę.. w sumie chyba dobrze zrobiłam, za taką cenę oczekiwania byłyby wyższe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej maski. W promocji opłaca się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie średnio się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam maskę z aloesem z Biowax i bardzo lubiłam. Mam ochotę wypróbować tę, o której piszesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wersję z perłami i faktycznie na końcówki nie działała dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Tobie również życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po ostatnim kaviorowym kallosie teraz już obawiam sie tych masek z caviorem ;/ Nigdy nie miałam tak sztywnych i niesfornych wlosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jak ja dawno już masek nie używałam. Po porodzie kupię sobie chyba z kilka sztuk. Twojej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zamiar kupić maskę Biovax ale podejrzewam że skuszę się na jakąś inną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś odżywkę do rzęs z tej firmy i sprawdzała się u mnie. Co do stosowania masek zgadzam sie, że najlepiej działają na podciętych włosach. Nie ma co ukrywać, że jak włosy są MOCNO zniszczone to nic ich nie naprawi. Fajna recenzja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem przekonana do masek Biovax. Nie dają u mnie dobrych efektów, więc sięgam raczej po Kallosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tej maski, ale posiadam oleokrem i jestem bardzo zadowolona więc może i po nią kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno już nie używałam masek z tej firmy. Szkoda, że ta działa tylko na włosach zdrowych :(

    OdpowiedzUsuń
  15. O, spodziewałam się jakichś lepszych efektów po tym kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie pachną, duże ekonomiczne opakowanie, ALE ALE ALE u mnie obciążało włosy :( a szkoda, bo ten zapach . . . <3

    OdpowiedzUsuń
  17. uuu, z kawiorem- brzmi luksusowo:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam styczności z tą marką, cena faktycznie spora w porównaniu do pojemności

    OdpowiedzUsuń
  19. to u mnie pewnie też się nie sprawdzi :P stoi mi na szafce i czeka na otwarcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W promocji zawsze warto kupować kosmetyki na wypróbowanie ;) Ja stosuję maseczkę z pyłem diamentowym i rzeczywiście na zdrowych włosach efekty są super.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię maski biovaxa, firma ma zawsze dobre składy (nie podrażniają, bez SLS i parabenów). Moim zdaniem caviour pachnie cudnie, ja już zużyłam dobre 3 opakowania. Ten zapach utrzymujący się na włosach jest boski, pachnie jak perfumki ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi bardzo pasują Oleokremy, a ta maska nie dawała u mnie efektów :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...