piątek, 24 marca 2017

Barwa | Szampon LNIANY z kompleksem witamin | Oczyszczanie z SLES


Hej :)


Dziś przygotujcie się na recenzję szamponu oczyszczającego z SLES. przyciągnął mnie do niego jego piękny kolor i fakt, że len zawarty w szamponie posiada właściwości nawilżające i nabłyszczające włosy.



Barwa Lniany szampon z kompleksem witamin

 

  Szampon Barwa Lniany

 

 Barwa Naturalna, Szampon lniany wzmacniający z kompleksem witamin




Skład
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-75 Lanolin, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Propylene Glycol, Linum Usitatissimum Extract, Polysorbate 20, Panthenol, Linoleic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids, Biotin, Pyridoxine HCL, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Caprylic/Capric Triglycride, CI 172000, CI 42090.



Producent mówi
Producent zapewnia, że po użyciu szamponu nasze włosy będą miały zdrowy wygląd, szampon doda im puszystości i świeżości oraz uchroni włosy przed mikrouszkodzeniami. Szampon lniany  przeznaczony jest dla włosów suchych, słabych i łamliwych.


Szampon lniany

Opakowanie
Szampon znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 300ml. Etykieta na butelce jest bardzo ładna, widać na niej ziarenka lnu orz jego kwiaty. Otwarcie jest na tzw. klik, dzięki czemu jest wygodne i poręczne.


Konsystencja i zapach
Szampon ma przepiękny jasnofiletowy kolor, co przyznam szczerze najbardziej zwróciło moją uwagę, gdy pierwszy raz ujrzałam do na półce sklepowej :) Konsystencja szamponu jest dość wodnista, ale to stała cecha oczyszczających szamponów, więc mnie to nie dziwi i nie przeszkadza mi. Zapach szamponu jest dziwnym połączeniem zapachu chemicznego, kwiatowego i kwaśnego. Nie jest zbyt narzucający się, więc nie powinien nikogo drażnić.


Szampon Barwa Lniany


Działanie (moja opinia)
Z szamponem lnianym wiązałam spore nadzieje. W pielęgnacji włosów często sięgam po siemię lniane, które nadaje moim włosom piękny blask i je nawilża. Miałam nadzieję, że szampon lniany okaże się strzałem w 10tkę. Niestety okazło się nieco inaczej, a zaraz dowiecie się dlaczego.

Szampony oczyszczajcie z SLES mają to do siebie, że plączą i puszą włosy, ale jednocześnie oczyszczają je z silikonów itp. Dobry szampon z SLES powinien zatem odpowiednio oczyścić włosy i przygotować je na przyjęcie nowej dawki nawilżających substancji w postaci odżywki czy maski.

Szampon Lniany Barwa Naturalna poza pięknym kolorem i znośnym zapachem nie posiada wiele plusów. Szampon dość dobrze się pieni i to jest mały plus, ale już podczas mycia skóry głowy czuć, że włosy są okropnie splątane. Podczas mycia włosów czułam, że  stają się one sztywne i suche. Tak splątanych włosów nie miałam nigdy, po żadnym szamponie ziołowym. Miałam wrażenie, że nawet  po nałożeniu odżywki moje włosy nie były wystarczająco nawilżone i stały się mocno sianowate i spuszone

Pewnie pomyślicie, że przynajmniej skalp był wystarczająco dobrze oczyszczony, a włosy puszyste i odbite od nasady? Otóż nie. Skóra głowy, jak się okazało nie była wystarczająco dobrze oczyszczona, miałam wrażenie, że szampon nie domył wszystkich zanieczyszczeń i sebum. Włosy natomiast były matowe i smętnie zwisały.



Przykro mi pisać taką recenzję, ale dla moich włosów ten szampon okazał się nieodpowiedni. Być może przy włosach o niższej porowatości szampon lniany sprawdziłby się lepiej. 



Szampon Barwa Lniany


Cena i dostępność
Szampon kosztuje około 5 zł. Ja swój znalazłam w Auchan


Moja ocena
2,5/6


Czy kupię ponownie?
Nie




Miałyście kiedyś szampon Lniany od Barwa? Sprawdził się u Was lepiej?




Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Moje włosy kochają olej lniany ale czy ten szamponik by im podpasował no nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam Brzozowy z Barwy i u mnie dobrze się spisywał w połączeniu z odżywka kokosową. Ale też plątał włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za recenzje, przyznam że opakowanie mnie urzekło i kupiłabym ten szampon w ,,ciemno". Teraz wiem, że nie warto

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie spisał. Ja miałam lniany szampon ale z innej firmy i też był to taki silny szampon z SLES o fioletowo-niebieskim kolorze, ale u mnie całkiem fajnie zadziałał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, kosmetyki z lnem u mnie kompletnie sie nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że się nie sprawdził ale może​faktycznie nie jest dla ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na pewno by się nie sprawdził, własnie przez SLES w składzie, bo mnie podrażnia :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię szampony z barwy, tego nie miałam jeszcze, ale chyba go nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich szamponów, u mnie pewnie sprawdził by się tak samo, SLS nie działa najlepiej na moją skórę głowy a także same włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że jednak się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...