piątek, 17 listopada 2017

Regenerujący krem-balsam Eliksir Żywokost ze śluzem ślimaka


Cześć :)


Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu do twarzy, który używam już od ponad dwóch miesięcy. Krem ten zawiera w sobie śluz ślimaka oraz żywokost, więc jest polecany do pielęgnacji cery trądzikowej i problematycznej. Mowa o kremie ukraińskim - Eliksir - Żywokost krem ze śluzem ślimaka.


krem Eliksir Żywokost ze śluzem ślimaka


Regenerujący krem-balsam Eliksir Żywokost ze śluzem ślimaka





Jak wiecie, moja cera jest problematyczna z potrądzikowymi, niewielkimi bliznami. Stosowałam już różne kremy z masy perłowej, ale postanowiłam w końcu wypróbować także zachwalany i ponoć skuteczny śluz ślimaka. 


Przyznam się, że nie miałam zamiaru kupować tego kremu. Planowałam zakup jakiegoś azjatyckiego kremu ze śluzem ślimaka, aby uporać się z moimi bliznami potrądzikowymi. Jednak robiąc inne zamówienie na allegro, zauważyłam, że sprzedawca ma w ofercie właśnie krem Eliksir, który nie był drogi, wiec postanowiłam zaryzykować i go wypróbować :)

Regenerujący krem-balsam Eliksir Żywokost ze śluzem ślimaka


Skład
Sprawa składu jest niejasna, ponieważ na pudełku, w którym dostajemy krem jest naklejka w języku polskim i tutaj skład jest następujący:

Aqua,Triceteareth-4 Phosphate, Glycerine, Mіneral Oіl, Glyceryl Stearate, Corn Oil, Shea Butter, Cetylceteatyl Alcohol, Triethanolamine, Carbomer, Symphyti Extract, Mucilagine Domiporti Extract, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-nitropropan-1,3-diol.


Jednak bezpośrednio na tubce kremu skład jest nieco inny:

Aqua, White Mineral Oil, Glycerine, Corn oil, Delphinium Elatum Extract, Triceteareth-4 phosphate, Glycerine Monostearate, Cetylceteatyl alcohol, Ceteareth-20, Shea butter, Snail Secretion Filtrate Extract, Wax Emulsive, Allantoin, Carbomer, Triethanolamine, Abies Alba Leaf Oil, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-nitropropan-1,3-diol.



Producent mówi
Krem Eliksir jest to krem do pielęgnacji skóry problematycznej. Unikalne połączenie żywokostu i śluzu ślimaka umożliwia redukcję zmarszczek i blizn. Zawarta w kremie alantoina, mikrokolagen oraz witaminy A, C i E intensywnie nawilżają skórę nadając jej promienny wygląd

 
Eliksir Żywokost ze śluzem ślimaka


Opakowanie
Krem zamknięty jest w miękkiej tubce o pojemności 75g. Otwór, przez który wydobywa się produkt jest dość duży i często zdarza mi się wycisnąć zbyt dużą ilość kremu.


Konsystencja i zapach
Krem ze śluzem ślimaka i żywokostem jest koloru białego o zapachu słabo wyczuwalnym. Pachnie bardzo delikatnie zapachem, który kojarzy mi się z typowymi kremami ze śluzem ślimaka. Konsystencja jest lekka, dość rzadka, aksamitna, dzięki czemu krem jest bardzo wydajny.



Eliksir krem  ze śluzem ślimaka


Działanie (moja opinia)
Kremu używam od ok. 2 miesięcy zawsze na noc na twarz, ponieważ twarz świeci się po nim dość mocno. Rano na cerze nadal widać tłustą powłokę, którą muszę zmyć. 

Nie jestem do końca zadowolona z działania tego kremu, choć w sumie nie robi on nic złego z cerą. 

Po wieczornym nałożeniu kremu na twarz, rano cera mocno się świeci, ale ogólnie wygląda dobrze. Jest wypoczęta, rozjaśniona, miękka, a zaczerwienienia naprawdę są mniej widoczne. Mam wrażenie, że cera wygląda lepiej, jednak jest to efekt krótkotrwały. Mimo wszystko cera dzięki temu produktowi wygląda ładnie, świeżo, jest odżywiona i nawilżona. Nie zauważyłam jednak żadnego pozytywnego wpływu kremu na stan blizn i zmarszczek.

Nie wiem czy kupiłabym ten krem ponownie. Trochę przeszkadza mi w nim tłusta powłoka jaką pozostawia po sobie krem i widoczne świecenie (również rano). Nie odnotowałam długotrwałych efektów po zastosowaniu kremu, jednak myślę, że jest on warty wypróbowania. Konsystencja jest lekka, mnie nie zapchał, nie podrażnił, jest tani i wydajny.

Krem Eliksir Żywokost ze śluzem ślimaka kupiłam na Allegro za ok. 13 zł/75g.



Moja ocena
4/6



Znacie ukraiński krem Eliksir z żywokostem i śluzem ślimaka?
 Lubicie ten składnik w kremach?





Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Z tym składem to trochę zamotali...

    OdpowiedzUsuń
  2. poszaleli ze składem haha :D
    Śluz ślimaka jestpodobno bardzo dobry!
    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można dostać go gdzieś stacjonarnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem czy jest dostępny gdzieś stacjonarnie :/

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są kosmetyki z aloesem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...