piątek, 29 grudnia 2017

Organic Shop Odbudowujący Szampon Olive & Orange Flowers



Hej :)



Dziś piszę do Was o szamponie marki Organic Shop, który kupiłam przypadkiem podczas zakupów w Tesco. Wzięłam z półki ten szampon, ponieważ był tani i miał dość krótki, interesujący skład. Polubiłam się z nim, a nieco więcej dowiecie się o tym produkcie czytając recenzję poniżej :)




Organic Shop - Szampon Olive & Orange Flowers 

Marokańska Księżniczka



Organic Shop Odbudowujący Szampon Olive & Orange Flowers

Organic Shop Olive & Orange Flowers Marokańska Księżniczka to szampon odbudowujący i odżywiający.



Skład
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Organic Olea Europaea Fruit Oil* (oliwa z oliwek), Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Hydrolyzed Wheat Protein (proteiny pszenicy), Rosa Damascena Flower Water* (woda z róży damasceńskiej), Citrus Aurantium Dulcis Flower Water* (woda z kwiatu pomarańczy), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Tocopherol, Citric Acid.
* – składniki pochodzące z ekologicznych upraw

W składzie szamponu znajdziemy m.in łagodny detergent, oliwę z oliwek, olej arganowy, proteiny pszenicy oraz wodę różaną i z kwiatów pomarańczy.



Producent mówi
Podaruj swoim włosom wspaniałą pielęgnację, ochronę i regenerację dzięki idealnemu połączeniu organicznego ekstraktu oliwki i arganowego oleju. Witaminy i minerały, wchodzące w skład tych olejów, odżywiają i nawilżają włosy zagęszczając ich strukturę.

Regularne używanie szamponu przyspieszy wzrost włosów, zregeneruje je oraz zapobiegnie powstawaniu łupieżu, rozdwajaniu się końcówek. Włosy będą mniej wypadać oraz lepiej się układać. Szampon wykazuje działanie tonizujące skórę głowy.

Szampon Organic Shop Olive & Orange Flowers nie zawiera SLS, parabenów i silikonów.



Opakowanie
Szampon zamknięty jest w prostej, plastikowej butelce o pojemności 280 ml. Korek jest odkręcany. Otwór, przez który wydobywa się produkt jest zbyt duży, co niestety sprawia, że prawie zawsze wylewa się zbyt dużo szamponu.


Organic Shop Szampon Olive & Orange Flowers


Konsystencja i zapach
Szampon Organic Shop Marokańska Księżniczka nie ma konkretnego zapachu. Pachnie delikatnie owocowo i naturalnie. Konsystencja szamponu jest średnio gęsta, trochę żelowa o przezroczystym, zielonkawym kolorze.



Działanie (moja opinia)
Szampon Organic Shop z oliwą z oliwek ma przyjemną konsystencję i bardzo dobrze się pieni. Niestety przez duży otwór wydobywa się zbyt duża ilość produktu, przez co szampon jest mniej wydajny

Szampon delikatnie, ale dokładnie oczyszcza włosy, które na mokro skrzypią pod palcami. Mimo to, nie są one szorstkie, ani splątane.

Po wysuszeniu włosy są miękkie, czyste, puszyste i bardzo ładnie błyszczą. Szampon nie przyspiesza przetłuszczania włosów, nie powoduje powstawania łupieżu. Jest łagodny dla skóry głowy i dla włosów na długości.



szampon Organic Shop Olive



Cena i dostępność
Szampon kosztuje około 8-10 zł za 280 ml. Dostępny jest w sklepach internetowych oraz m.in w Tesco (tam właśnie kupiłam swoją butelkę szamponu).



Moja ocena
5/6



Czy kupię ponownie? 
Tak, szampon ma dobry skład, jest łagodny i tani. Chętnie kupię go ponownie i wypróbuję inne szampony z tej marki.



szampon Organic Shop Marokańska Księżniczka

Znacie szampon odbudowujący Organic Shop Marokańska Księżniczka?
Jak się u Was sprawdził?




Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze szamponów z tej marki i przyznam że z chęcią wypróbuję :D Dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich szampony nie przypadły mi do gustu. Zdecydownaie pozostaje wierna ich peelingom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze szamponu tej marki, ale ostatnio polubiłam maskę z miodem i awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam szamponów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za recenzję. Wczoraj właśnie kupiłam w biedronce na promicji za 5zł! Nie znam się na składzie,więc tekst rozwiązał wszystkie moje wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli zalezy wam na pięknych i zdrowych włosach, to warto wziąć pod uwagę naturalne metody. Na stronie https://osmelhores-suplementos.com.br/para-cabelos-enfraquecidos-e-mais-urtiga-e-o-lider-entre-os-medicamentos-naturais/ jest ciekawy artykuł na temat pokrzywy. Myślę, że zainteresuje was równie mocno, jak mnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...