sobota, 21 marca 2015

Tydzień w fociach (1)

Cześć dziewczyny :)



Przeprowadziłam się do Białegostoku!

Przy okazji pozdrawiam wszystkich Białostoczan :)

Po wstępnym zwiedzeniu miasta i poznaniu okolicy mojego miejsca zamieszkania mogę już na spokojnie wrócić do pisania bloga. Z okazji przeprowadzki pokażę Wam dzisiaj kilka fotek z miasta Białystok, które udało mi się zrobić przez ostatni tydzień. Obiecuję, że kolejny wpis będzie już tylko o kosmetykach :D


A teraz zapraszam do zwiedzania Białegostoku:


Białystok zwiedzanie



1. Neoromański kościół św. Wojciecha.
2, 3, 4. Rynek Kościuszki.




Białystok zwiedzanie

5. Wyjście z przejścia podziemnego o bardzo dziwnym kształcie (muszli?).
6. Ogromny kościół św. Rocha.
7. Urocza ławeczka "na tyłach" Pałacu Branickich.
8. Moi przyjaciele z balkonu :)


Białystok zabytki

9. Pałac Branickich (od strony ogrodu).
10. Cerkiew prawosławna na ul. Lipowej.
11. Widok na tył galerii handlowej Biała z mojego balkonu.
12. Drewniany, opuszczony budynek w centrum miasta.




kuchnia podlaska

13 i 14. Obwarzanki (po lewej) oraz sękacz (po prawej) zakupione na jarmarku z regionalnymi produktami m.in. Podlasia,



Dziś udało mi się dotrzeć do Auchan, więc w kolejnym poście pokażę Wam moje włosowe zakupy :)



Pozdrawiam i życzę wszystkim udanego weekendu.
Bywajcie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...