poniedziałek, 13 lipca 2015

BeBeauty | Nawilżający płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu


Cześć dziewczyny :)


Dziś bohaterem postu będzie


Nawilżający płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu BeBeauty z Biedronki



Zna go już chyba cała blogosfera. Jednak uważam, że kolejna pochlebna opinia nie zaszkodzi, a może komuś pomóc w dokonaniu dobrego wyboru. 


Nawilżający płyn micelarny BeBeauty

Nie mam zbyt dużego doświadczenia z płynami micelarnymi innych producentów, więc nie będę zbyt obiektywna. Nie pokuszę się także o porównywanie płynu micelarnego BeBeauty z innymi tego typu płynami, gdyż nie mam z czym porównywać ;p


Mój pierwszy płyn micelarny z Biedronki kupiłam, gdy dopiero zaczął się pojawiać na półkach. Poszukiwałam produktu, który skutecznie i bez podrażnienia zmyje makijaż z twarzy. Wcześniej do demakijażu używałam jakiegoś mleczka z Garniera, ale był zbyt kremowy i miałam wrażenie, że w ogóle nie zmywał makijażu. Ponieważ moja cera w tym czasie była dość mocno podrażniona maściami od dermatologa, szukałam czegoś delikatnego. Przeszukałam sporo tematów na forach o tym, czym najlepiej zmywać makijaż i natrafiłam na hasło: płyn micelarny

Pomyślałam: czemu nie? Jednym z dość mocno polecanych płynów micelarnych była wtedy Bioderma, jednak niestety nie był to produkt na kieszeń studenta. Na szczęście kilka tygodni po moich poszukiwaniach pojawiła się nowość w Biedronce - płyn micelarny BeBeauty za 5 zł!


Nawilżający płyn micelarny BeBeauty z Biedronki

Nawilżający płyn micelarny BeBeauty


Blogosfera zawrzała!

Ja również uległam pokusie tak taniego i ponoć świetnego płynu micelarnego i postanowiłam spróbować. Zależało mi przede wszystkim na delikatnym demakijażu, bez pieczenia, zaczerwienień i zapychania.

 
Teraz czas na trochę informacji o tytułowym produkcie:

Skład 
Aqua, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Panthenol, Peat Extract, Malva Sylvestris Flower Extract, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Sodium Citrate, Citric Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone.


Producent mówi

Nawilżający płyn micelarny BeBeauty


Opakowanie i zapach
Produkt zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 200 ml, rozszerzanej ku dołowi. Opakowanie jest ładne, proste i wygodne. Butelkę otwiera się klipsem, więc raczej nie powinno być problemu z wylaniem się produktu w podróży.


Nawilżający płyn micelarny BeBeauty

Płyn micelarny BeBeauty jest bez zapachu.


Konsystencja
Konsystencja wody/płynu.


Działanie (moja opinia) 
Płynu używam regularnie od momentu, kiedy pierwszy raz pojawił się na półce w Biedronce. Jestem mu wierna, jeśli chodzi o zmywanie makijażu. Nie zmywam nim makijażu oczu, bo boję się szczypania. Do demakijażu oczu mam mój ulubiony płyn z Rossmanna- Rival de Loop.
Jeśli chodzi o zmywanie pudru/podkładu nawilżającym płynem micelarnym BeBeauty to uważam, że płyn robi to świetnie. U mnie wystarczy użycie jednego płatka kosmetycznego nasączonego płynem BeBeauty, żeby zmyć z twarzy zanieczyszczenia rano. Wieczorem, kiedy zmywam makijaż używam dwóch płatków. Zawsze po zmyciu makijażu przemywam twarz żelem micelarnym do mycia twarzy również BeBeauty z Biedronki. Warto tutaj wspomnieć, że mój makijaż jest dość lekki i minimalistyczny, ale płyn BeBeauty radzi sobie dobrze także z mocniejszym makijażem.
Płyn delikatnie zmywa makijaż, nie podrażnia (no może czasem troszkę), nic mnie nie szczypie. Pozostawia lekko tłustą warstwę, dlatego zawsze przemywam jeszcze twarz żelem. Płyn chyba trochę nawilża skórę, po użyciu nie jest sucha, ani ściągnięta. Płyn nie powoduje u mnie wzmożonego pojawiania się pryszczy.


Wydajność
Butelka 200 ml starcza mi na niecały miesiąc używania 2x dziennie.

Cena i dostępność
Płyn BeBeauty można kupić w Biedronce za 4,99/200 ml

Mój płyn jest nawilżający, ale jest jeszcze wersja łagodząca, której nigdy nie kupowałam, ponieważ sporo osób ostrzega, że różowa wersja podrażnia.

Moja ocena
5.5/6
 
Czy kupię produkt ponownie?  
Tak



Myślę, że za taką cenę warto wypróbować nawilżający płyn micelarny Be Beauty z Biedronki do zmywania lekkiego makijażu twarzy.


BeBeauty Nawilżający płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu



Lubicie płyn micelarny z Biedronki?



Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...