sobota, 21 listopada 2015

HIMALAYA HERBALS Naturalny krem antyseptyczny kojąco-osłaniający


Cześć :)


Dziś opowiem Wam o moim niezastąpionym ulubieńcu- to naturalny krem kojąco-osłaniający Himalaya Herbals. Krem Himalaya okazał się wspaniałym pomocnikiem w trudnej walce z wypryskami, trądzikiem i zranieniami. 



himalaya Naturalny krem antyseptyczny kojąco-osłaniający


Skład
Aqua, Aloes Barbarendis Leaf Extract, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate SE, Cetyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Ceteareth-20, Sodium Borate, Zinc Oxide, Dimethicone, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Vitex Negundo Extract, Rubia, Cordifolia Root Extract, Glyceryl Stearate, PEG-100 stearate, Parfum, Methylparaben, 2-Bromo-2- Nitropropane-1,3-Diol, Propylparaben, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal, Linalool, Benzyl Benzoate, Coumarin, Lilial, Limonene, Geraniol, Citronellol.


Naturalny krem antyseptyczny kojąco-osłaniający


Producent mówi
Krem antyseptyczny Himalaya Herbals to środek pomocniczy, który pomaga w leczeniu zranień, skaleczeń, oparzeń, wysypek, grzybicznych infekcji skórnych oraz ran. Krem Himalaya zawiera m.in. wyciąg z aloesu, który posiada właściwości przeciwgrzybiczne oraz antybakteryjne. Dodatkowo krem zawiera tlenek cynku, który przyspiesza gojenie ran. W składzie znajdziemy także indyjską marzannę i niepokalanek pięciolistny, które pomagają w leczeniu skaleczeń oraz posiadają działanie antyseptyczne (antyseptyczny tzn. niszczący drobnoustroje, zapobiegający zakażeniom)


Opakowanie i zapach
Opakowanie kremu Himalaya jest małe, poręczne, niewiele waży, zatem jest idealne do damskiej kosmetyczki czy torebki. Wygląd tubki jest przyjemny, w kolorze biało-zielono-pomarańczowym. Krem posiada zakręcane zamykanie, dzięki czemu nie ma możliwości, że utracimy produkt w trakcie podróży.

Zapach kojącego kremu Himalaya jest bardzo przyjemny. Krem pachnie kadzidłami. Zapach nie jest duszący, lecz wyjątkowo oryginalny - pięknie pachnie Indiami.


Konsystencja
Konsystencja kremu Himalaya jest bardzo gęsta i dość sucha. Skutkiem gęstej konsystencji jest częste wyciskanie z tubki zbyt dużej ilości produktu. Krem nałożony punktowo na wypryski po jakimś czasie zastyga i skupia się w grudki.


Himalaya Naturalny krem antyseptyczny kojąco-osłaniający


Działanie (moje odczucia)
O kremie Himalaya usłyszałam już bardzo dawno temu. Później na długo o nim zapomniałam, ale pewnego dnia zauważyłam go przypadkiem na półce w aptece. Cena kremu była bardzo niska, więc wiele nie traciłam. Jak się jednak okazało, nie tylko nie straciłam wiele pieniędzy, ale zyskałam wspaniałego, wiernego przyjaciela, który nigdy mnie nie zawiódł.

Krem Himalaya kupiłam głównie zmyślą o stosowaniu go na twarz. Jednak krem Himalaya jest uniwersalny. Pomaga przy wielu dolegliwościach skórnych takich jak zranienia, otarcia, wysypki czy oparzenia. Krem Himalaya ma przede wszystkim działanie łagodzące i kojące.

Krem Himalaya stosuję najczęściej punktowo na wypryski. Staram się używać kremu podczas dnia, ponieważ nie wchłania się on dobrze. Krem nałożony na pryszcz po pewnym czasie zasycha, tworzy się jakby skorupka. To dla mnie znak, że pora dołożyć kolejną warstwę kremu. Kiedy kładę się spać lub muszę gdzieś wyjść wtedy po prostu ścieram resztki kremu wacikiem.

Wypryski potraktowane kilkukrotnie w ciągu dnia kremem Himalaya znikają w ekspresowym tempie. Stają się mniej czerwone, są zmniejszone, lekko zasuszone i zdecydowanie szybciej znikają z mojej twarzy. Oczywiście pryszcz nie zniknie nam w ciągu kilku godzin, jednak krem Himalaya sprawi, że będzie on mniej widoczny i po około 2 dniach nie będzie śladu po niechcianym pryszczu. Kremu Himalaya nie stosuję na całą twarz, ponieważ zwyczajnie mi go szkoda. Konsystencja jest dość zbita i ciężko rozprowadzić cienką wystarczająco cienką warstwę kremu na twarzy.

Krem Himalaya przed wszystkim leczy, łagodzi, zmniejsza zaczerwienienia. Nie podrażnia, nałożony na otwarte ranki nie szczypie, koi. Jest bardzo delikatny, ale niesamowicie skuteczny.


Wydajność
Uważam, że wydajność kremu Himalaya Herbals jest dobra. Osobiście używam kremu od dłuższego czasu i mam jeszcze połowę tubki. Jednak muszę przyznać, że kremu używam tylko punktowo na wypryski.


Cena i dostępność
Krem Himalaya dostępny jest przede wszystkim w aptekach, także Superpharm czy Hebe, ale także spotkałam go w kilku supermarketach. Cena kremu to około 5 zł za 20g produktu.


Moja ocena 
5/6
   

Czy kupię produkt ponownie?
Tak



Himalaya Naturalny krem antyseptyczny kojąco-osłaniający

Szczerze polecam wypróbowanie kremu Himalaya, jeśli macie problemy z pojawiającymi się wypryskami. Krem zbiera bardzo pochlebne opinie m.in w blogosferze.




Miałyście już krem Himalaya? 
Jak się u Was sprawdził?




Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...