sobota, 5 grudnia 2015

Pervoe Reshenie- Tradycyjny Syberyjski Szampon na Cedrowym Propolisie

Cześć :)


Pewnie wiele z Was doświadczyło już blogowego szału na rosyjskie kosmetyki. Dobre opinie na temat szamponów, masek, balsamów oraz produktów do twarzy kuszą, żeby mieć choć jeden taki kosmetyk w swojej łazience. Moje zamówienie rosyjskich kosmetyków zbiegło się w czasie z moimi urodzinami, więc zamówienie składałam u mojego chłopaka :) Wystarczyło podsunąć mu linki do KWC, a w prezencie dostałam wymarzone rosyjskie cuda do włosów- Tradycyjny Syberyjski Szampon na Cedrowym Propolisie, balsam marokański i maskę łopianową. 

Obecnie dna sięgnął tylko szampon, więc postanowiłam napisać Wam jak się u mnie spisał.

Zatem zapraszam do recenzji wzmacniającego Tradycyjnego Syberyjskiego Szamponu na Cedrowym Propolisie receptury Babci Agafii Pervoe Reshenie




rosyjski szampon wzmacniający Pervoe Reshenie


Skład: 
W składzie szamponu rosyjskiego na cedrowym propolisie znajdziemy wiele ekstraktów roślinnych, wosk kwiatowy, propolis cedrowy oraz olejki eteryczne.

szampon rosyjski

Aqua with infusions of: Pinus Palaustris Wood Tar, Beeswax, Pollen Extract, Pinus Sibirica Ledeb Oil, Saponaria Officinalis Root Extract, Picea Albies Wood Tar, Alfredia Cemua Cass Extract, Berberica Sibirica Pall Extract, Veronica Officinalis Extract, Geranium Pratense Extract, Panax Ginseng Extract, Araliaceae Juss Extract, Centaurium Erythraea Extract, Pinus Sibirica Pollen Extract, Jasminum Officinale Flower Wax, Cedrus Deodora Wood Oil, Rubus Saxatilis Oil, Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycol, Distearate, Lauryl Glucoside, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Tocopherol (wit. E), Niaciniamide (wit. PP), Citric Acid


Producent mówi: Głównym zadaniem szamponu na cedrowym propolisie jest wzmocnienie włosów. Szampon przeznaczony jest przed wszystkim do włosów słabych i zniszczonych.
Producent zachwala również działanie poszczególnych składników m.in.: "Organiczny wosk kwiatowy, olejki eteryczne z cedru i maliny kamionki oraz propolis cedrowy skutecznie regenerują i wzmacniają włosy oraz niwelują uszkodzenia ich struktury." 
Szampon rosyjski na cedrowym propolisie nie zawiera SLS, parabenów czy silikonów.

Szampon na cedrowym propolisie


Opakowanie i zapach:  Szampon zamknięty jest w twardą, ciemną, plastikową butelkę o pojemności 600ml. Butelka jest nieprzezroczysta, zatem nie widać zużycia produktu. Otwiera się na tzw. "klik". Zapach szamponu jest głównie ziołowy, lekko perfumowany, ale bardzo ładny ;) Zapach niestety pozostaje dość krótko na włosach.




Konsystencja: Konsystencja szamponu jest dość gęsta, kremowa koloru brązowego o perłowym połysku. Szampon nie spływa z dłoni i dobrze się pieni.




Działanie (moje odczucia): Szampon rosyjski na cedrowym propolisie receptury Babci Agafii sprawdził się u mnie naprawdę dobrze. Używałam tego szamponu podczas każdego mycia włosów, czyli najczęściej co 2 dni. Szampon ma odpowiednią konsystencję, nie spływa z dłoni. i bardzo dobrze się pieni. Uważam, ze szampon wystarczająco dobrze oczyszcza skórę głowy, więc nie ma konieczności częstego stosowania mocniejszego szamponu ze składnikiem myjącym (np. SLS, SLES). Osobiście zawsze myję skórę głowy dwukrotnie, a spływająca przy spłukiwaniu piana zmywa zanieczyszczenia z reszty włosów na długości. 

Rosyjski szampon na cedrowym propolisie sprawia, że po spłukaniu włosy są dość śliskie, delikatnie nawilżone i miękkie. Mimo tego efektu, zawsze staram się po myciu włosów nałożyć odżywkę lub maskę, ponieważ moje puszące się włosy tego bardzo potrzebują. Jednak myślę, że przy braku czasu włosy umyte tylko tym szamponem i pozostawione bez nakładania odżywki wyglądałyby ładnie. 
Szampon rosyjski na cedrowym propolisie nadaje włosom odrobinę więcej objętości, włosy stają się odbite od nasady
Skóra głowy również sporo zyskuje podczas stosowania szamponu, ponieważ dzięki niemu jest ona nawilżona i nie przetłuszcza się szybciej. Szampon nie spowodował u mnie pojawiania się łupieżu, ani swędzenia skóry głowy. 
Po użyciu szamponu na cedrowym propolisie Pervoe Reshenie, zauważyłam, że moje włosy zdecydowanie nabrały blasku. Stały się naprawdę błyszczące, co dostrzegła nawet moja koleżanka z pracy, która zapytała mnie czym myję włosy, że są one takie błyszczące. 
Niestety podczas stosowania szamponu rosyjskiego moje włosy nie wypadały mniej, nadal były cienkie i osłabione. Myślę także, że szampon nie poprawił kondycji moich włosów na dłuższą metę. Owszem działał na moje włosy bardzo dobrze, jednak był to efekt dość krótkotrwały, który niemal całkowicie zniknął po skończeniu stosowania szamponu.


Wydajność:  Wydajność szamponu jest dobra. Nie zużywa się zbyt szybko, ponieważ dobrze się pieni i ładnie domywa włosy.


Cena i dostępność: Szampon dostępny jest przede wszystkim na stronach internetowych np. triny, lawendowaszafa itp. Szampony rosyjskie można także kupić w niektórych aptekach (widziałam w Białymstoku na Przejeździe), mydlarniach oraz na stoiskach z rosyjskimi/naturalnymi kosmetykami.

Cena szamponu to około 25 zł/ 600ml.


Moja ocena: 5/6
   

Czy kupię produkt ponownie? TAK
Chętnie kupiłabym szampon na cedrowym propolisie dla blasku, jaki wydobył z moich włosów.





Stosowałyście już rosyjskie kosmetyki? Jakie szampony, maski, balsamy polecacie do włosów wysokoporowatych?


Pozdrawiam


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...