czwartek, 25 lutego 2016

Bania Agafii- Biała glinka myjąca do ciała i włosów

 Cześć :)

Czy Wam też tak mozolnie idzie zużywanie kosmetyków do końca?
Ja mam z tym ogromny problem :)

Dziś przedstawiam Wam moją recenzję rosyjskiego kosmetyku do mycia włosów i ciała, który zakupiłam już dawno temu podczas wizyty w Krakowie. Niedawno wygrzebałam owy produkt z szafki i wreszcie zużyłam do końca. Moje wrażenia na jego temat znajdziecie poniżej.


Pervoe Reshenie Bania Agafii Biała glinka myjąca do ciała i włosów

Jest to produkt firmy Pervoe Reshenie, Bania Agafii- Biała glinka myjąca do ciała i włosów.


Skład:
Skład Bania Agafii Biała glinka myjąca do ciała i włosów

Biała glinka myjąca Bania Agafii zawiera w składzie olej lniany, cedrowy, z rokitnika, z dzikiej róży, pichtowy, z szarłatu (amarantusa), z gorczycy oraz olej rycynowy.
Znajdziemy tutaj także ekstrakty z roślin tj. ekstrakt z mydlnicy lekarskiej, gipsówki, lukrecji, z koliuczelistnika oraz z hyzopa lekarskiego.

Producent mówi: Biała glinka myjąca nadaje włosom blask i siłę. Produkt zawiera w składzie kamczatską glinkę wulkaniczną oraz 5 roślin z dużą zawartością składnika spieniającego (saponiny). Naturalne "spieniacze" delikatnie oczyszczają skórę nie naruszając jej naturalnej warstwy ochronnej. W składzie znajdziemy także oleje, których zadaniem jest nawilżenie i odżywienie.

Biała glinka myjąca do ciała i włosów Bania Agafii

Opakowanie i zapach: Biała glinka myjąca Bania Agafii znajduje się w saszetce o pojemności 100 ml. Saszetka jest zakręcana. Moim zdaniem nie jest to zbyt wygodne rozwiązanie, ponieważ czasem bardzo ciężko jest wycisnąć glinkę z saszetki, szczególnie gdy produkt się kończy.
Glinka praktycznie jest bez zapachu.


Konsystencja: Glinka ma bardzo gęstą konsystencję. Jest dość kleista i ciężko ją spienić.

Biała glinka myjąca do ciała i włosów Bania Agafii


Działanie (moje odczucia): Biała glinka myjąca Bania Agafii do ciała i włosów dobrze myje. Glinkę stosowałam tylko do mycia włosów i skóry głowy. Nie używałam jej w ogóle do mycia ciała, więc na ten temat niewiele wiem.
Mycie skóry głowy i włosów białą glinką było przyjemnym doświadczeniem. Niestety przez swoją bardzo niską wydajność i niewielką pojemność nie mogłam nacieszyć się w pełni działaniem glinki.
Pierwszą rzeczą, którą łatwo zauważyć podczas stosowania jest bardzo gęsta konsystencja, która nieco utrudnia nakładanie produktu. Mimo tępej konsystencji glinka pieni się dość dobrze. Wytwarza białą, gęstą, kremową i śliską pianę. Jednak tak gęstą pianę trochę trudno zmyć w włosów, więc trzeba poświęcić nieco więcej czasu na tę czynność.

Po umyciu włosów białą glinką myjącą Bania Agafii włosy są dobrze umyte. Nie przetłuszczają się szybciej, ale też  nie puszą się nadmiernie. Są czyste. Po użyciu glinki włosy były puszyste i miękkie, przyjemnie miłe w dotyku oraz świeże. Niestety włosy nie zostały nawilżone czy odżywione, co miało stać się za sprawą aż 8 olejów zawartych w składzie produktu.W tej kwestii producent trochę zawiódł.
Myjąca glinka biała Bania Agafii niestety nie ułatwi nam rozczesywania włosów.


Wydajność: Bardzo słaba. Myjąc włosy dwukrotnie podczas każdego mycia glinka wystarczyła mi na około 10 myć.Winowajcą jest zbyt gęsta konsystencja.


Cena i dostępność: Glinkę kupiłam w Krakowie na ul. Długiej w drogerii Jasmin za około 7-8 zł/100ml.
Biała glinka myjąca Bania Agafii jest zazwyczaj dostępna w miejscach, w których znajdziemy inne rosyjskie kosmetyki. Są to więc sklepy internetowe oraz stacjonarne stoiska/drogerie oferujące rosyjskie produkty.


Moja ocena: 4,5/6


Czy kupię ponownie? Raczej nie. Uważam, że działanie glinki jest poprawne, ale zniechęca mnie wydajność i zbyt gęsta konsystencja, którą trudno równomiernie rozprowadzić na włosach.



Miałyście okazję wypróbować białą glinkę myjącą? Jak się u Was sprawdziła? :)


Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się jej działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę robić kolejne rosyjskie zamówienie to chyba do koszyka wrzucę i ją :)
    Zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszalam o niej ;-) będę musiala zrobić zamowienie z kosmetykami z tej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji jej testować za to mam 3 maseczki do twarzy i czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...