piątek, 14 października 2016

Jesienny Haul Zakupowy | L'Oréal Professionnel, Rossmann -49 %, E-naturalnie |

Hej!


Zapraszam na nowy, Jesienny Haul Zakupowy. Znajdziecie w nim profesjonalne, fryzjerskie kosmetyki oraz półprodukty do włosów, kilka produktów do pielęgnacji twarzy, a także lakiery do paznokci w iście jesiennych kolorach.


Zacznijmy od włosów.

Po lecie moje włosy dość mocno się przesuszyły. Rozpoczęłam poszukiwanie produktów, które byłyby pomocne w zatrzymaniu wilgoci na włosach w okresie jeszcze gorszym dla naszych włosów, czyli w czasie kiedy są one narażone na zniszczenia i uszkodzenia spowodowane zarówno niską temperaturą powietrza na zewnątrz oraz ciepłem bijącym z grzejników. W tym roku postanowiłam wzbogacić moją jesienną oraz zimową pielęgnację włosów w produkty z silikonami, czyli serię L'Oréal Professionnel. W tym celu zakupiłam szampon, odżywkę oraz maskę:

  • L'Oréal Professionnel Série Expert Curl Contour szampon odżywczy do włosów kręconych
  • odżywka Absolut Repair Lipidium regeneracyjna odżywka do włosów uwrażliwionych
  • maska Intense Repair maska intensywnie odżywiająca i odbudowująca włosy suche

odżywka absolut repair

Powyższe produkty zostały już użyte przeze mnie kilka razy i muszę przyznać, że moje włosy po ich użyciu wyglądają naprawdę dobrze. Oczywiście to tylko dopełnienie mojej pielęgnacji włosów, ponieważ są to produkty dość mocno obciążające włosy, dlatego też stosuję je zamiennie z produktami o nieco bardziej naturalnym składzie. 

szampon curl contour

Kosmetyki L'Oréal Professionnel zakupiłam na Allegro.


Kolejne zakupy poczyniłam na stronie e-naturalnie, gdzie zakupiłam sporo półproduktów do włosów oraz twarzy. W moim zamówieniu znalazło się kilka naturalnych olejków, dwie glinki, a także kofeina, spirulina, hydrolat i korund.

hydrolat z lawendy


Do pielęgnacji włosów wybrałam dwa olejki: rozmarynowy i lawendowy, które będę dodawać w ilości kilku kropli do szamponu. 
  • olejek rozmarynowy będzie pomocny w walce z łupieżem oraz przy nadmiernym wypadaniu włosów. Pobudzi również cebulki włosów do wzrostu oraz wzmocni włosy. Olejek rozmarynowy ma także działanie antybakteryjne i przeciwgrzybiczne
  • olejek lawendowy można stosować zarówno do twarzy jak i do włosów. Olejek lawendowy ma działanie przeciwgrzybiczne, odkażające, przeciwzapalne. Sprawdzi się zatem doskonale przy cerze trądzikowej, hamując wydzielanie sebum oraz łagodząc i zapobiegając stanom zapalnym.Pomoże w walce z przetłuszczającymi się włosami oraz złagodzi problemy skórne. 

Dodatkowo do koszyka wpadła również:
  • naturalna kofeina z ziaren zielonej kawy 99,95%, która jak wiadomo ma właściwości pobudzające i stymulujące włosy do wzrostu.

Do pielęgnacji twarzy postanowiłam zakupić olejek tamanu oraz z drzewa herbacianego, dwie glinki, spirulinę oraz korund kosmetyczny.
  • olej tamanu posiada właściwości gojące, nawilżające i regenerujące. Polecany jest przede wszystkim do pielęgnacji cery trądzikowej, mieszanej i tłustej. Olej tamanu jest pomocny w leczeniu trądziku, blizn potrądzikowych oraz stanów zapalnych. Dodatkowo nawilża i uelastycznia skórę
  • olej z drzewa herbacianego ma podobne właściwości do oleju tamanu. Sprawdza się przy cerze trądzikowej, hamując i łagodząc stany zapalne. Działa antybakteryjnie. Jest to jeden z moich ulubionych olejków do walki ze stanami zapalnymi, więc kupiłam kolejną buteleczkę.

olej tamanu, olej rozmarynowy, olej lawendowy


Skusiłam się również na zakup dwóch glinek:
  • francuska glinka różowa polecana jest dla cery problematycznej, z zaskórnikami, bliznami i przebarwieniami. Glinka wygładza skórę, wyrównuje koloryt cery, tonizuje ją i regeneruje. Idealna dla cery wrażliwej, alergicznej i naczynkowej. 
  • glinka żółta posiada właściwości regenerujące i oczyszczające. Glinka matuje skórę oraz zmniejsza pory. 

spirulina, korund,

W celu zmniejszenia widoczności blizn potrądzikowych oraz leczenia stanów zapalnych zakupiłam również;
  • korund kosmetyczny jest skuteczny w walce z bliznami potrądzikowymi. Będę wykonywała nim peeling twarzy 1-2 razy w tygodniu.
  • spirulinę czyli sproszkowane algi o właściwościach gojących, przeciwzapalnych, a także przeciwstarzeniowych. Spirulina działa przeciwtrądzikowo, nawilżająco i rozjaśniająco. 
  • wodę kwiatową (hydrolat) z kwiatów lawendy, którą będę stosować jako tonik w celu odświeżenia cery, uspokojenia jej, redukcji sebum oraz szybszego gojenia ran.

W Rossmannie na promocji -49% na produkty do ust i paznokci postanowiłam kupić 3 lakiery do paznokci oraz konturówkę do ust. Zakupiłam zatem dwa lakiery Lovely w odcieniu ceglano-czerwonym oraz różowo-fioletowym. Skusiłam się także na szary odcień lakieru do paznokci z Bell, jednak nie jestem z niego do końca zadowolona, ponieważ posiada lekko zielone tony.
Przy okazji rosmannowskich promocji do koszyka wpadła również konturówka do ust Wibo nr 2. Konturówka ma piękny odcień czerwono-brązowy, który na ustach wygląda dość naturalnie.

lakier Lovely, lakier Bell, konturówka Wibo nr 2


A Wy co kupiłyście w ostatnim czasie? 

Dajcie znać czy używacie wymienione przeze kosmetyki. Jestem ciekawa jak  się u Was sprawdzają :)



Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty do włosów Loreal Professionnel, chętnie wypróbuję coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wśród Twoich zakupów widzę moja ulubioną spiruline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie byłam na promocji Rossmann :) stwierdziłam że mam wszystko więc nie mam potrzeby robienia zapasów :) półprodukty sama często kupuję, ja w sumie kupiłam dwie pianki, jedna do intymnej a druga do twarzy :), jakiś peeling i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze w Rossmannie nie widziałam kosmetyków firmy Bell, ale może nie zauważyłam ale kolorek tego lakieru jest świetny też miałam taki w planach ale na promocji wyszło inaczej i inne lakiery lądowały w koszyku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystamy z tych samych półproduktów na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ciekawych półproduktów! :) może też zrobię zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tych zakupów na e-naturalnie zazdraszczam! :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam maska Intense Repair maskę intensywnie odżywiająca i odbudowująca włosy i szampon z tej serii też miałam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...