piątek, 11 listopada 2016

| OST Original Pure Vitamin C20 - recenzja | Rozjaśniające serum z witaminą C (aż 20%)

Hej

               O zbawiennych właściwościach witaminy C słyszała już niemal każda blogerka. Witamina C zmniejsza blizny potrądzikowe, wyrównuje koloryt cery, działa złuszczająco na skórę twarzy usuwając martwy naskórek. Dodatkowo witamina C wzmacnia naczynia krwionośne, chroni skórę przed starzeniem oraz spłyca zmarszczki.
Niestety witamina C jest bardzo niestabilna i szybko się utlenia, dlatego preparaty z dużą zawartością witaminy C (ponad 15%) należy przechowywać w lodówce, szczelnie zamknięte w ciemnych, szklanych opakowaniach.

Moim pierwszym serum z witaminą C było serum It's Skin. Jednak poza bardziej promienną  i gładszą cerą nie dało ono u mnie większych efektów. Dlatego też, postanowiłam sięgnąć po coś mocniejszego, z większą zawartością witaminy C. Mój wybór padł na:

Serum OST C20

OST Original Pure Vitamin C20


czyli serum z zawartością 20% czystej witaminy C


OST C20

Skład
Water, Ascorbic Acid, Ethanol, Sodium Lactate, Butylene Glycol, Glucose, Camellia Sinensis Leaf Extract, Rosa Davurica Bud Extract, Carthamus Tinctorius (Safflower) Flower Extract, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil Sodium Hyaluronate, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Diethoxyethyl Succinate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Xanthan, PEG-180, Gluconolactone, Beta-Glucan, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil,Zinc PCA, Panthenol, Niacinamide, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Caprylic/Capric Triglyceride, Ubiquinone, Diisopropyl Adipate, Phenoxyethanol, Methylparaben


Producent mówi
Producent nazywa swoje serum "cudem w czerwonej butelce". Serum OST C20 zawiera aż 20 % kwasu L-akorbinowego. Jedna buteleczka serum zawiera 40 razy więcej witaminy C niż pomarańcza!
Producent obiecuje:
  • Rewitalizację skóry
  • Usunięcie martwego naskórka
  • Rozjaśnienie cery
  • Zmniejszenie porów
  • Usuwanie zaskórników
  • Rozjaśnienie przebarwień i blizn potrądzikowych

Opakowanie
Serum dostajemy w kartonowym pudełku, w którym znajdujemy serum w ciemnej, szklanej buteleczce oraz oddzielnie zapakowaną pipetkę. Serum ma pojemność 30 ml.


Konsystencja i zapach
Konsystencja serum OST C20 to taka gęstsza, lepka woda o delikatnie żółtawym odcieniu. Serum ma zapach lekko cytrynowy. Serum po pewnym czasie (ok. 3 miesiące) może przybrać ciemno pomarańczową barwę. Jest to znak, że serum uległo utlenieniu i  nie powinno się go dłużej stosować. Aby ten proces nieco opóźnić serum należy przechowywać w lodówce.

Serum OST Original Pure Vitamin C20

Efekty

Serum stosowałam codziennie wieczorem, ponieważ ma ono trochę lepką konsystencję, więc nie nadaje się do stosowania w dzień. Nakładałam na twarz 2-3 krople serum i delikatnie wklepywałam w skórę. Przy podrażnionej cerze i otwartych rankach serum może lekko szczypać, lecz uczucie to szybko mija.

Już po pierwszym użyciu skóra wyglądała na zdrowszą i bardziej promienną.

Regularne stosowanie serum dało u mnie bardzo dużo pozytywnych efektów. Po miesiącu zauważyłam, że moja cera jest rozjaśniona, a jej koloryt został delikatnie wyrównany. Blizny potrądzikowe zostały lekko spłycone, cera stała się gładsza. Zauważyłam również mniejszą widoczność rozszerzonych porów. Dodatkowym efektem jaki osiągnęłam za pomocą serum OST C20 jest redukcja zmarszczek. Pozioma zmarszczka, którą miałam na czole, zniknęła niemal całkowicie.
Serum stosowane codziennie może wysuszać cerę, co spowodowane jest dużą zawartością witaminy C w składzie. Kiedy poczujemy wysuszenie warto wtedy użyć na noc, zamiast serum, dobrego kremu nawilżającego.

Plusy
  • rozjaśniona, promienna cera
  • zmniejszona widoczność blizn potrądzikowych
  • mniej widoczne przebarwienia
  • usunięcie martwego naskórka - gładsza cera 
  • wyrównany koloryt
  • lekko zmniejszona widoczność porów
Minusy
  • lekkie przesuszenie skóry
  • krótki termin ważności (3 miesiące)
  • trochę lepka konsystencja
  • przy otwartych rankach może lekko szczypać

Wydajność
Serum jest dość wydajne. Stosowane prawie codziennie w ilości 2-3 kropli wystarczy na około 2-3 miesiące stosowania.

Cena i dostępność
Serum dostępne jest w sklepach internetowych z koreańskimi kosmetykami oraz na eBay. Ja swoją buteleczkę kupiłam na eBayu za około 56 zł (15,94$) + rejestrowana przesyłka 2,5$, czyli sumując wyszło 65 złotych za buteleczkę o pojemności 30 ml.

Moja ocena
6/6

Czy kupię ponownie?
Tak




Miałyście okazję stosować serum OST C20?
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki z witaminą C?



Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty z witaminą C, używałam jedynie serum z Ava które swoją drogą też jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobrze, że działa i ma aż tyle witaminy C :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jeszcze stosować tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze! Skoro takie cuda działa to chętnie wypróbuję :) Też mam poziomą zmarszczkę na czole, od mrużenia oczu, nabawiłam jej się jeszcze zanim nosiłam okulary :( Walczę z nią i walczę i nic - może to mi pomoże :) O ile uda mi się kupić, na e-bayu nigdy nie zamawiałam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że przesusza cerę, dla mnie by się w takim razie nie nadawał :(

    OdpowiedzUsuń
  6. To przesuszanie trochę mnie martwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam 15% witaminy C w serum LIQ CC rich. O tym nie słyszałam ;) Mam suchą skórę i z działania mojego produktu jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie używałam żadnego kosmetyku z wit C ale ostatnio się rozglądam za czymś na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zastanawiałam się nad jakimś produktem z witaminą C, ale na razie poczekam :) Tylko będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie przesusza aż tak bardzo :) Jeśli co jakiś czas używa się kremu nawilżającego zamiast serum to praktycznie nie odczuwa się wysuszenia :)

      Usuń
  11. jak będziesz sobie kupować, to zamów mi tez buteleczkę jak jest takie dobre;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo z taką ilością witaminki C to sama bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...