niedziela, 22 października 2017

Sylveco | Odżywcza pomadka z peelingiem. Ideał czy kit?


Hej :)


Dziś chciałabym Wam opowiedzieć nieco o moich doświadczeniach i wrażeniach związanych z pomadką peelingującą od Sylveco. Ta odżywcza pomadka zbiera bardzo dużo pozytywnych recenzji w blogosferze, jednak osobiście uważam, że mimo niepodważalnych plusów, pomadka posiada także znaczące minusy. 



Sylveco - Odżywcza pomadka z peelingiem

 

 

Sylveco Odżywcza pomadka z peelingiem

Odżywczą pomadkę z peelingiem Sylveco dorzuciłam kiedyś do internetowego zamówienia w drogerii. Już wiele razy na blogach widziałam pozytywne opinie na temat tej pomadki, wiec postanowiłam w końcu ją wypróbować. Pomadka kosztowała ok. 10 zł.


Hypoalergiczna pomadka z peelingiem Sylveco jest przeznaczona do pielęgnacji ust suchych i spękanych.
 
Sylveco pomadka z peelingiem
 
 
Posiada naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego, który (według producenta) złuszcza i wygładza usta. W składzie znajduje się olej z wiesiołka o właściwościach silnie regenerujących, olej sojowy, olejek z werbeny egzotycznej, olejek goździkowy. Są tutaj także woski i masła roślinne: wosk pszczeli, wosk carnauba, masło kakaowe, masło karite (shea) oraz lanolina i betulina.


Sylveco Odżywcza pomadka z peelingiem


Pomadka Sylveco ma słodki zapach, lekko mdły i cukrowy. W sztyfcie widać sporą ilość drobinek brązowego cukru, który ma za zadanie ścierać martwy naskórek, dzięki czemu usta po użyciu pomadki będą miękkie i gładkie. 


Aplikacja pomadki Sylveco moim zdaniem nie jest zbyt przyjemna. Duże drobinki cukru mocno trą po powierzchni ust i być może nawet je podrażniają. Po nałożeniu pomadki na ustach czuć i widać lepką powłokę z drobinkami cukru, które po pewnym czasie się rozpuszczają, lecz nie całkowicie. Dlatego też, pomadki Sylveco z peelingiem używam tylko na noc
 
Rano, moje usta nadal pokryte są cienką, lepką warstwą pomadki, która nie wchłania się całkowicie. Po przetarciu ust chusteczką, można zauważyć, że usta rzeczywiście są miękkie i gładkie. Suche skórki znikają praktycznie całkowicie, a usta wyglądają ładnie i świeżo.
 
 
Sylveco pomadka z peelingiem
 
Jednak dla suchych i spękanych ust jednorazowe użycie pomadki Sylveco może być niewystarczające. Zdarzało mi się, że moje usta były bardzo suche. Wówczas konieczne było użycie pomadki z peelingiem 2-3 noce pod rząd, aby uzyskać efekt zadbanych, miękkich, nawilżonych i wygładzonych ust.


Podsumowując, uważam, że pomadka Sylveco z peelingiem jest warta wypróbowania. Pomadka postawia usta gładkie i nawilżone. Jednak osobiście nie lubię lepkiej warstwy jaką pozostawia pomadka na ustach, a także myślę, że ścierające drobinki są zbyt ostre. Mimo to osiągnęłam efekt jakiego oczekiwałam, czyli gładkie i miękkie usta :) Choć przyznam szczerze, że raczej nie kupię tej pomadki ponownie.


Sylveco Odżywcza pomadka z peelingiem


Miałyście pomadkę z peelingiem od Sylveco?
Jak się u Was sprawdziła?






Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Mam ją i też używam jej raczej na noc, albo wmasowuję w usta. Te drobinki jednak mnie denerwują ...

    OdpowiedzUsuń
  2. 2-3 noce na regeneracje bardzo suchych ust to i tak bardzo dobry wynik. Ostatnio pokusilam sie na ich pomadki, moje usta czesto wymagaja takiej regenracj wiec i chyba na peeling sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedna z moich ulubionych pomadek pielęgnacyjnych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pomadkę Sylveco ale bez peelingu. Osobiście codziennie na noc używam pomadki ochronnej, więc to dla mnie nie problem w regularnym stosowaniu, zobaczymy ja się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie mam, ale na pewno kupię :) zastanawiam się jeszcze, czy tą, czy tą nową miętową

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tę pomadkę, byłam z niej bardzo zadowolona, korzystałam i zjadałam ją bez ograniczeń :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chyba ostatnią osobą, która jej nie miała :D W sumie przydałaby mi się, więc w końcu ją kupię, a 2-3 noce to nie jest w sumie długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją kiedyś, ale też nie ponowiłam zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o niej naprawdę wiele, więc może się skuszę na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tej pomadki, ciekawi mnie, ale obawiam się, że mogłaby mnie podrażniać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...