wtorek, 10 października 2017

Lovely Fast Dry Marsala Trend | Piękny lakier w odcieniu marsala


Hej :)


Dziś opowiem Wam o lakierze do paznokci, który skradł moje serce. 

Pewnego dnia, wpadłam do Rossmanna po mój ulubiony wysuszacz do paznokci Killy's, który niestety podczas malowania paznokci, przewrócił się i wylał. To mój hit i wielki ulubieniec, więc pobiegłam do drogerii kupić wysuszacz. Przechodząc jednak obok szaf z kolorówką, zerknęłam kątem oka na lakiery do paznokci. Nie chciałam nic kupować, naprawdę. Moja szafka pęka w szwach od buteleczek z lakierami, ale w szafie Lovely zobaczyłam idealny kolor lakieru :) Idealny dla mnie. Kolor wyblakłego bordo, z domieszką zgaszonego różu i brązowych tonów. Od tamtej chwili jest mój - Lovely Fast Dry Marsala Trend nr 2.



Lovely Fast Dry Marsala Trend


Lovely Fast Dry Marsala Trend



W mojej kolekcji mam już kilka lakierów od Lovely i bardzo je lubię. Są tanie, trwałe i mają przepiękne odcienie.

Lovely Marsala Trend nr 2 to kolor marsala czyli kolor przybrudzonego bordo/wina. Kolor Marsala był kolorem roku 2015 i wcale się nie dziwię, że zyskał tak ogromne rzesze fanów, ponieważ kolor jest wprost cudowny. W lakierze Lovely oprócz podstawowego koloru marsala widać także tony różowe, a właściwie zgaszonego różu, co sprawia, że lakier jest wyjątkowy i niepowtarzalny.

Kolor jest elegancki, nienachalny, nie rzucający się mocno w oczy, idealny do jesiennych stylizacji. 


Lovely Marsala nr 2


Opakowanie i zapach
Lakier znajduje się w szklanej buteleczce o prostym designie. Pędzelek jest dość gruby i płaski - Big Flat Brush, dzięki czemu lakier bardzo łatwo rozprowadzić jednym pociągnięciem na płytce paznokcia. Zapach jest typowy dla standardowego lakieru do paznokci, lecz mi to nie przeszkadza.


Lovely Fast Dry Marsala Trend nr 2


Konsystencja
Konsystencja nie jest zbyt rzadka, ani za gęsta. Bardzo łatwa do rozprowadzenia i nadająca się do ewentualnych poprawek, bez efektu smug.


Moja opinia
Lakier bardzo przypadł mi do gustu. Trzeba również w tym miejscu wspomnieć, że zakochałam się bez pamięci w jego kolorze - marsala. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach, oryginalnie i elegancko.

Lakier nie smuży się, maluje równo i ma dobrą pigmentację. Jeśli chodzi o ilość warstw koniecznych do nałożenia, aby uzyskać wymarzony efekt, to uważam, że dwie cienkie warstwy w zupełności wystarczą, aby móc cieszyć się pięknie wyglądającymi paznokciami. 

Lakier zasycha w standardowym tempie, choć ja zawsze podczas malowania paznokci używam wysuszacza, więc moje paznokcie wysychają ekspresowo :)


Lovely Fast Dry Marsala Trend


Trwałość 
Trwałość tego lakieru pozytywnie mnie zaskoczyła. Nie używając top coatu, lakier utrzymuje się na moich paznokciach około 4 dni, lecz po dwóch dniach mogą pojawić się minimalne odpryski na końcach paznokci.


Cena i dostępność
Ja mój lakier kupiłam w Rossmannie za 6,79 zł/ 8,5 ml, oczywiście w szafie Lovely.


Moja ocena
6/6


Lovely Fast Dry Marsala Trend


Lubicie lakiery Lovely? 



Pozdrawiam

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...