czwartek, 19 lutego 2015

Catrice Camouflage Cream odcień Ivory/Light Beige

Cześć wszystkim,


Nie mam pojęcia jak mogłam kiedyś żyć bez korektora :) Moja cera posiada dużo przebarwień, niewielkie blizny po trądziku na policzkach, więc za wszelka cenę staram się z nimi walczyć, a na co dzień w zakryciu widocznych śladów pomaga mi korektor.

Całkiem niedawno znalazłam coś, co pomaga mi w pewnym stopniu zakryć moje przebarwienia i krosty. Jest to  korektor kryjący Catrice.


Poniżej przedstawiam recenzję  korektora w kremie Catrice Camouflage Cream (korektor kryjący) - w odcieniu 010 Ivory oraz 020 Light Beige.


Catrice Camouflage Ivory oraz Catrice Camouflage Light Beige


Skład
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Isopropyl Myristate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate- 2, Cera Alba (Beeswax), Petrolatum, Silica, Talc, Paraffin, Propylene Glycol Stearate, Ozokerite, Candelilla (Euphorbia Cerifera) Wax, Carnauba (Copernicia Cerifera) Wax, Isopropyl Isostearate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Allantoin, Peg-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499 (Iron Oxides), Cl 77891 (Titanium Dioxide).

Producent mówi 
Kamuflaż idealnie wtapia się w skórę, dzięki temu ukrywa niedoskonałości, takie jak: drobne blizny, popękane naczynka czy przebarwienia. Dostępne są 3 odcienie: 010 Ivory (najjaśniejszy), 020 Light Beige oraz 025 Rosy Sand.

Opakowanie i zapach
Opakowanie czarne z przezroczystym zamknięciem, przez które widać odcień kamuflażu. Pudełeczko jest małe, odkręcane. Zapach pudrowej mazi.

Konsystencja
Dość zbita. Czasem ciężko nabrać kosmetyk na palec, ale przynajmniej nie zabierze się go zbyt dużo. Kamuflaż jest bardzo wydajny.


Jaki odcień korektora Kamuflaża Catrice wybrać Ivory czy Light Beige


Działanie (moje odczucia)
Kamuflaż Catrice bardzo dobrze kryje sińce pod oczami, niewielkie niedoskonałości, przebarwienia cery, zakrywa nawet małe blizny. Raczej nie nawilża skóry, ale za zadanie ma krycie, a to robi znakomicie. Nakładam pod niego najczęściej lotion Hada Labo.

Posiadam dwa odcienie: Ivory- czyli najjaśniejszy oraz Light Beige (nieco ciemniejszy, bardziej beżowy). Zauważyłam jednak, że Ivory jest troszkę za jasny dla mojej cery, dlatego mieszam oba kolory ze sobą i wtedy jest idealnie. Później przykrywam kamuflaż pudrem i cieszę się ładną, gładką buzią z ukrytymi niedoskonałościami.


Catrice Camouflage odcień Ivory czy Light Beige


Cena i dostępność
Cena to 12,99 zł/ 3g. Korektor Catrice mozna kupić tam, gdzie spotkacie szafy Catricem.in. w drogerii Natura i Hebe



Moja ocena
6/6


Czy kupię produkt ponownie?
Tak



Macie swoje ulubione korektory?





Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...