sobota, 25 kwietnia 2015

Tydzień w fociach (2)


Hej, hej, heloł!


Ale dziś piękna pogoda :D

Dziś pokażę Wam mój ostatni, nudny i nieciekawy tydzień kwietnia. 

Tydzień ten upłynął mi głównie w pracy, a w wolnym czasie przeszukałam cały Internet, gdyż poszukuję skutecznych kosmetyków na rozstępy. Moją walkę z rozstępami postanowiłam rozpocząć od wychwalanego, ale też często krytykowanego olejku Bio oil. Mam nadzieję, że choć w niewielkim stopniu zniweluje on lub rozjaśni moje rozstępy, które mam głownie na wewnętrznej stronie ud. 

Poniżej zdjęcia kosmetyczne, ale również fotki z prezentami, ponieważ kwiecień to mój urodzinowo-imieninowy miesiąc :D


Zapraszam do oglądania i komentowania :)



1. Ukochane papciuszki króliczki od mojego bejba :*
2. Codzienne śniadanie
3. Ferrero Rocher - uwielbiam 
4. Wojownicy na rynku miasta



bio oil, pharmaceris spf 50

5. Prezent urodzinowy po rosyjsku 
6. Bio oil na rozstępy
7. Pharmaceris- krem ochronny do twarzy z filtrem 
8. Kolejna część prezentu :)




9. Zasadziłam rzeżuchę 
10. Motocykle :D :D
11. Rozbawiony kokos :)


Wracając jeszcze do tematu rozstępów...



Dziewczyny, czy próbowałyście kosmetyków na rozstępy? Czy można w ogóle zmniejszyć ich widoczność za pomocą olejków/kremów? 




Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...