czwartek, 14 stycznia 2016

Jantar w Biedronce od dziś 14 stycznia do 20 stycznia


Cześć :)

Dziś będzie szybki wpis o asortymencie sklepu Biedronka ;)
Wpis szybki i krótki, ponieważ zaraz biegnę do pracy na nockę.


Przeglądając gazetkę promocyjną z Biedronki dopatrzyłam się, że od dziś do 20 stycznia w sklepie będzie można kupić wcierkę Jantar, szampon Jantar oraz ampułki regenerujące Radical z Farmony. 



 Wcierka Jantar
http://www.biedronka.pl/pl/product,id,16040,name,wcierka-do-wlosow-jantar-100-ml
Wiem, że bardzo dużo dziewczyn chwali wcierkę Jantar, dlatego też postanowiłam poinformować Was o promocji :) Sama Jantaru nie zamierzam kupować, ponieważ u mnie pomimo sporego przyrostu Jantar spowodował łupież. U większości włosomaniaczek Jantar jednak sprawdza się dobrze, więc warto go kupić, choć cena może nie jest bardzo niska, bo 8,99 zł/100 ml. W tej samej cenie możemy kupić Jantar na doz.pl.    KLIK


Szampon Jantar
http://www.biedronka.pl/pl/product,id,16039,name,szampon-do-wlosow-janstar-300-ml
Warto przyjrzeć się też szamponowi Jantar, który może okazać się dobrym szamponem oczyszczającym :) Jest do kupienia w Biedronce za 5,99 zł/300 ml.   KLIK


Ampułki regenerujące Radical
http://www.biedronka.pl/pl/product,id,16042,name,ampulki-regenerujace-do-wlosow-radical-10-szt
W Biedronce od dziś można też kupić ampułki Radical. Jednak nie są to ampułki wzmacniające, które uwielbiam. One są regenerujące i chyba to nie jest ten sam produkt. Miałyście je kiedyś?  Są do kupienia za 15,99 zł/ 10 ampułek.   KLIK


Cieszę się, że Biedronka daje możliwość kupienia u siebie ciekawych produktów do włosów, bo większość z nas ma ten sklep w pobliżu. Jednak uważam, że ceny mogłyby być bardziej korzystne, bo prawie za tą samą kwotę możemy kupić te produkty w innym miejscu. 



Skorzystacie z oferty Biedronki? Ja jednak nic nie kupię :)


Pozdrawiam 

--Post nie jest sponsorowany--

3 komentarze:

  1. Jantar mam :-) a ciekawią mnie te ampulku radikal

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będzie w Biedrze stacjonarnie to może pomyślę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wcierkę Jantar, ale jeszcze jej nie używałam :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...