sobota, 30 stycznia 2016

Sylveco - Tymiankowy żel do twarzy


Cześć :)

Dziś opowiem Wam historię pewnego żelu do mycia twarzy, którego używam regularnie od około 2-3 miesięcy. W związku z tym, że produkt zaczyna powoli się kończyć, nadszedł czas na cyknięcie fotek i napisanie recenzji. 


Żel, o którym mowa w poście to Sylveco Tymiankowy Żel do Twarzy.



Ziołowy żel do twarzy rozjaśniający


Żel Sylveco zakupiłam po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji na jego temat. Miałam w planach uzupełnienie zapasów micelarnego żelu do twarzy BeBeauty z Biedronki, ale przy okazji zakupów w drogerii Natura, trafiłam na promocje żelu tymiankowego Sylveco i postanowiłam go wypróbować.

Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Thymus Vulgaris Extract, Panthenol, Malic Acid, Sodium Benzoate, Thymus vulgaris (Thyme) Oil.

Jak widać, skład żelu Sylveco jest krótki i zawiera naturalne składniki.

olej tymiankowy, kwas jabłkowy

Producent mówi: Producent na swojej stronie pisze, że żel tymiankowy Sylveco jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery podrażnionej, zaczerwienionej i łuszczącej się. Żel Sylveco zawiera m.in. kwas jabłkowy o działaniu wygładzającym i rozjaśniającym. W składzie żelu znajduje się także olej i ekstrakt z tymianku posiadający właściwości przeciwzapalne i kojące.


Opakowanie i zapach: Żel Sylveco zamknięty jest w małej (150 ml), plastikowej, przezroczystej buteleczce z pompką. Pompka jest dobrym rozwiązaniem, wystarczy jedno "psiknięcie", aby uzyskać odpowiednią ilość kosmetyku potrzebną do umycia twarzy.
Zapach żelu jest tymiankowy. Naprawdę dość mocno czuć tymianek i niekiedy mam wrażenie jakbym pochylała się nad pieczonymi ziemniaczkami z tymiankiem ;p Mi osobiście zapach nie przeszkadza, ale dla osób bardziej wrażliwych na zapachy, może on być irytujący.

Ziołowy żel do twarzy Sylveco

Konsystencja: Konsystencja żelu tymiankowego jest niezbyt gęsta, lekko rozwodniona, jednak produkt nie spływa z dłoni i nie przelewa się między palcami. Jest to tak jakby konsystencja pomiędzy żelem a olejkiem. Żel ma kolor jasno żółty.

Działanie (moje odczucia): Żel tymiankowy bardzo słabo się pieni, praktycznie w ogóle nie wytwarza piany na skórze. Łatwo rozprowadza się na skórze twarzy, delikatnie ją myjąc. Żel Sylveco stosuję najczęściej jeden raz dziennie, po wcześniejszym demakijażu oczu i twarzy płynem micelarnym. Żel Sylveco jest dość delikatny, jeśli chodzi o działanie oczyszczające, dlatego też nie zmywam nim bezpośrednio makijażu. Jednak jako uzupełnienie demakijażu sprawdza się u mnie bardzo dobrze.

Żel Sylveco delikatnie oczyszcza skórę twarzy, lekko nawilża, nie pozostawia uczucia ściągnięcia. Żel nie podrażnia mojej skóry, nie powoduje nasilania trądziku ani zaczerwienienia. Po użyciu skóra jest lekko wygładzona i pięknie pachnie tymiankiem :)

Producent obiecuje nam działanie rozjaśniające skórę twarzy. Osobiście żadnego działania rozjaśniającego nie zauważyłam.


Wydajność: Żel jest wydajny. Wystarczy jedna pompka, żeby dokładnie oczyścić twarz. Używam go od około 2-3 miesięcy (muszę zacząć zapisywać takie rzeczy!) jeden lub dwa razy dziennie. Dotychczasowe zużycie dobrze widać na zdjęciu poniżej.


Cena i dostępność: Cena żelu tymiankowego Sylveco to około 16-17 zł/150 ml. Swój żel kupiłam na promocji w drogerii Natura za niecałe 14 zł.
Żele Sylveco można więc kupić w drogeriach takich jak: Natura, Jasmin. Żele do twarzy Sylveco możecie dostać także w aptekach, sklepach z naturalnymi kosmetykami, w sklepach zielarskich.

Moja ocena: 4/6

Czy kupię produkt ponownie? Nie
Uważam, że cena żelu Sylveco jest dość wygórowana, a działanie niezadowalające. Uwielbiam naturalne kosmetyki, jak każda z nas, ale skoro nie widzę żadnego polepszenia stanu mojej cery to uważam, że nie ma sensu kupowanie kolejnego opakowania. Poszukam innego, naturalnego żelu do twarzy, ale za niższą cenę.

Czytałam, że wersja rumiankowa żelu do twarzy Sylveco jest bardzo dobra, więc być może w najbliższym czasie zakupię rumiankowy żel do twarzy Sylveco.
   


Miałyście żele do twarzy Sylveco? 

Jakie żele do twarzy polecacie? :)
Zależy mi na działaniu niepogarszającym aktualnego stanu mojej cery lub delikatnie leczącym pozostałości po wypryskach/małe blizny.



Pozdrawiam



Zapraszam Was na rozdanie na blogu kosmetyczna24. Do wygrania jest piękna paletka Zoeva Smoky. Zapraszam :)    TUTAJ


9 komentarzy:

  1. Nie używałam tego żelu ale po Twojej recenzji na początku myślałam, że byłaś zadowolona i zakupisz go ponownie :) Ja bardzo lubię Garnier 3w1 :)
    Obserwuje :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam nic z tej firmy, a ostatnio wszędzie jej pełno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tego żelu, ale polecam Lirene z algą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel Lirene jest w błękitnym opakowaniu? Muszę przyjrzeć mu się bliżej :) Dziękuję.

      Usuń
  4. Nie przepadam za żelami, które się pienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic tej marki. :)
    Kochana, bierzesz udział w moim rozdaniu, niestety baner ma zły adres, wkradło się podwójne http i nie przekierowuje, popraw adres :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam oba żele z Sylveco i oba bardzo lubiłam :) Mi sprawdzały się super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro nie pozsotawia uczucia ściągnięcia to mogłabym go wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...