wtorek, 12 stycznia 2016

Lakier do paznokci- Revlon White on White nr 050


Cześć :)


Przeglądanie blogów, instagramów itp. uświadomiło mi jedną rzecz w kwestii lakierów do paznokci - brak białego lakieru do paznokci w mojej kosmetyczce, który tak pięknie wygląda na paznokciach, szczególnie latem na opalonej skórze oraz zimą wpisując się doskonale w śnieżnobiały krajobraz.


Zapragnęłam go mieć, więc kupiłam - Biały lakier do paznokci 

Revlon White On White nr 050


Biały lakier



Kolor: Kolor lakieru o nr 050 White on White jak sama nazwa wskazuje jest biały o delikatnym połysku.
 



Konsystencja: Konsystencja lakieru jest dość rzadka, nie jest gęsty.

Krycie: Od lakieru za ponad 15 zł (co dla mnie jest dość wysoką ceną jak za lakier do paznokci) oczekiwałam doskonałego krycia i trwałości. Kryciem tego lakieru na szczęście się nie zawiodłam. 
U mnie do pomalowania paznokci bez prześwitów wystarczyły dwie warstwy nałożone na paznokcie pomalowane odżywką. 

Pędzelek: Pędzelek dołączony do lakieru jest wyjątkowo wąski i długi. Nie jestem przyzwyczajona do tak cienkich pędzelków, jednak uważam, że ta cecha ma swoje zalety, ponieważ można z dużą dokładnością i precyzją pomalować paznokcie, nawet blisko skóry.

Biały lakier do paznokci

Trwałość: Trwałość lakieru Revlon White on White nie powaliła mnie na kolana. Spodziewałam się zdecydowanie większej trwałości. W ostateczności lakier potraktowany top coatem z Golden Rose bez jakichkolwiek odprysków i ścierania wytrzymał na moich paznokciach zaledwie 2 dni.
Być może z innym top coatem trwałość lakieru byłaby lepsza.
 
Czas schnięcia: Standardowo, nie zauważyłam szybszego, ani wolniejszego wysychania.
 
Butelka: Butelka jest dość duża, bo o pojemności 70 ml. Wygląda ładnie, schludnie, prosto. Wygląd buteleczki jak najbardziej na plus.

Cena: Cena lakieru to około 20 zł/70 ml. Ja swój lakier kupiłam na promocji w Rossmanie za około 15 zł (aktualnie też jest promocja na lakiery Revlon - klik)


Moja ocena: 4/6


Podsumowanie: Lakier Revlon White on White nr 050 naprawdę przypadł mi do gustu. Uważam, ze biały kolor na paznokciach wygląda bardzo ładnie :). Zatem podsumowując: krycie bardzo dobre, kolor wspaniały. Dwie rzeczy niestety na minus: cena i trwałość. Nie wiem czy kupię ponownie.





Poszalałam ostatnio z zakupami online, więc w najbliższych dniach możecie spodziewać się posta o kolejnych kosmetycznych zakupach :)
Mam nadzieję, że to już ostatnie kupowanie w najbliższym czasie, bowiem nadeszła już pora na testowanie i zużywanie.


Lubicie lakiery Revlon? Może macie ulubiony lakier do paznokci w kolorze białym, ale o lepszej trwałości?



Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. mam taki różowy i na moich paznokciach trzyma się tylko dzień :) czasem tańsze lakiery dłuzej wytrzymywały

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...