wtorek, 26 kwietnia 2016

Promocja Rossmann -49%. Co kupiłam? Co planuję kupić?


Witam 


Pierwsza część wielkich promocji -49 % w Rossmannie już za nami. 




W ostatnich kilku dniach można było kupić w Rossmannie kosmetyki do makijażu twarzy takie jak pudry, podkłady, rozświetlacze, róże, bronzery o niemal połowę ceny taniej. Wiele z nas przeżyło już pierwsze w tym roku rossmannowskie szaleństwa i skusiło się na zakup przecenionych kosmetyków. 

Ja również uległam zakupowemu szaleństwu i pobiegłam do Rossmanna :)
Na szczęście zakupiłam tylko te kosmetyki, które rzeczywiście planowałam kupić. W poprzednim poście o planowanych zakupach pokazywałam Wam produkty, które zamierzałam wrzucić do koszyka przy okazji wielkich promocji w Rossmannie. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że kupię naprawdę tylko te 2 rzeczy, ale udało się.

Dorwałam w Rossmannie dwa pudry: Rimmel Stay Matte 001 Transparent oraz puder Wibo Fixing Powder.


rimmel stay matte transparent, wibo fixing powder

Puder Rimmel Stay Matte użyłam już kilka razy i myślę, że będzie mi dobrze służył. Jest delikatny, daje efekt matu i nie widać go na twarzy. Myślę, że się polubimy.
Pudru z Wibo jeszcze nie otwierałam.


Od dziś 26 kwietnia w Rossmannie czeka na nas kolejna porcja przecenionych kosmetyków. W ramach promocji -49% możemy od teraz kupić przecenione o niemal połowę kosmetyki do makijażu oczu takie jak: tusze do rzęs, produkty do brwi, cienie do powiek, eyelinery, kredki do oczu.
Moja lista zakupowa kosmetyków z tej kategorii jest jak dla mnie spora, ale postaram się ograniczyć do minimum. Zalegające, nieotwarte kosmetyki w szafce to nie najlepszy widok dla oka i portfela, więc spróbuję nie kupić nic poza planowanymi kosmetykami :)

Tak prezentuje się moja lista zakupowa na najbliższe dni promocji - 49% w Rossmannie.


1. Planuję kupić produkt do stylizacji/wypełniania brwi. Przejrzałam półki w Rossmannie online i znalazłam takie cudo:

Maybelline Brow Drama maskara do brwi.

Zastanawiam się jeszcze nad kolorem. Do wyboru jest transparentny, medium brown i dark brown.

Maybelline Brow Drama medium brown dark brown


2. Kolejnymi kosmetykami do makijażu oczu są cienie do powiek. Nie jestem pewna czy kupię jakiekolwiek cienie w Rossmannie. Zależy to od tego czy będą dostępne odpowiednie kolory cieni i czy nie będą "pomacane". Póki co czaję się na cień Astor Color Waves w pięknym brązowo-bordowym odcieniu nr 630 oraz na kultowy cień do powiek Maybelline Color Tattoo nr 35 On and on Bronze. Mam nadzieję, że upoluję chociaż jeden z nich.

maybelline color tatoo 35 on and on bronze, astor color waves 630


3. Ostatnim kosmetykiem do oczu, który planuję kupić jest eyeliner. Ostatnio częściej maluję kreski na powiece, więc chętnie przetestuję inne eyelinery. Prawdopodobnie kupię eyeliner Eveline Celebrities. Jeśli nie będzie dostępny to zdecyduję się na eyeliner z Rimmel w żelu lub płynie. 

eyeliner rimmel, eyeliner eveline celebrities


To już wszystkie kosmetyki, które planuje kupić. Jak widzicie nie ma na mojej liście zakupowej żadnego tuszu do rzęs. Nie planuję kupować podczas promocji w Rossmannie tuszu do rzęs, ponieważ w listopadzie podczas poprzedniej rossmannowskiej promocji zakupiłam tusz Max Factor Masterpiece max, który nadal leży w kosmetyczce nietknięty. 



Jakie kosmetyki do makijażu oczu planujecie kupić? Co polecacie?



Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Podobno eyeliner w żelu lepszy jest Maybelline niż ten Rimmel - ja nie testowałam żadnego ale tak słyszałam :) Jeśli chodzi o brwi to mam ten żel ale nie pasuje mi jego szczoteczka-jest zakończona taką jakby kulką przez co trudniej nim malować, zdecydowanie lepiej sprawdza mi się żel Catrice:) Color Tatoo jest świetny ale niestety w Rossie ciężko znaleźć niemacane :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wskazówki :) W takim razie muszę jeszcze przemyśleć sprawę żelu do brwi i eyelinera.

      Usuń
  2. Wlasnie tworze listę :) co kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja lista z tego tygodnia promocji jest tak długa, że... szkoda mówić ;) Muszę ją ukrócić do minimum ;) Ale na pewno będą tusze i cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo intensywnie czaję się na liner z Eveline, ale ostatnio nigdzie nie mogłam go znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...