piątek, 29 kwietnia 2016

Serum do rzęs 4 Long Lashes- rozpoczęcie kuracji + zakupy w Rossmannie i Naturze

Cześć


Przeglądając wczoraj gazetki promocyjne z drogerii zauważyłam, że w drogerii Natura 28 i 29 kwietnia będzie można kupić serum do rzęs 4 Long Lashes za 39,99 zł. Na to serum czaiłam się już dość długo, ale zawsze cena była zbyt wysoka, żebym skusiła się na jego zakup. Pobiegłam więc wczoraj do Natury i kupiłam serum do rzęs :)


4 long lashes serum do rzęs


Od dziś rozpoczynam kurację serum do rzęs 4 Long Lashes. 


Liczę na zagęszczenie i wydłużenie rzęs. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tego serum, więc myślę, że producent mnie nie zawiedzie i za 6 miesięcy (bo tyle ma trwać kuracja) będę mogła się Wam pochwalić wachlarzem pięknych, gęstych i długich rzęs.

Jeśli macie ochotę wypróbować serum na Waszych rzęsach to jeszcze dziś (29.04) serum jest w promocyjnej cenie w drogerii Natura.


Kolejną ciekawą promocją w Naturze jest żel Dove 750 ml za 10,99 zł. Osobiście żele Dove uwielbiam i jestem im wierna od wielu lat, więc pobiegnę do Natury zrobić mały zapas żelu po prysznic. Promocja trwa 30.04 i 02.05.

Jak widzicie w promocji będą również poszczególne marki kosmetyków do makijażu. Zostaną one przecenione o 40%. Myślę, że skorzystam z promocji na kosmetyki Catrice 6 maja, ponieważ planuję zakupić podkład Catrice All Matt Plus, o którym czytałam wiele pochlebnych opinii.

Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda rozkład promocji w drogerii Natura na najbliższe dni:



Podczas wczorajszych zakupów odwiedziłam także Rossmanna. Skorzystałam z promocji -49% na kosmetyki do makijażu oczu i kupiłam kilka produktów. W poprzednim poście przedstawiłam Was moją liste zakupową do Rossmanna i na szczęście nie kupiłam nic spoza listy :) Udało mi się dorwać wszystkie kosmetyki, które planowałam kupić, co mnie bardzo cieszy. 


promocja -49% w Rossmannie


Kupiłam czarny eyeliner Eveline Celebrities, żel do brwi Maybelline Brow Drama, cień do powiek Astor o nr 630 Smoky Purple oraz cień Color Tattoo nr 35 On and on Bronze.

Promocje w Rossmannie trwają nadal i już od 4 maja promocją -49% będą objęte kosmetyki do ust i paznokci takie jak: szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci.




Myślę, że wybiorę się do Rossmanna po 4 maja. Być może kupię jakiś ładny odcień lakieru do paznokci marki Wibo lub My Secret. Nie planuję natomiast kupować żadnych szminek, błyszczyków czy kredek do ust, ponieważ mam ich już zdecydowanie zbyt wiele :)


Planujcie w najbliższym czasie zakupy w drogerii Natura lub w Rossmanie? 



Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Ja też jestem z siebie dumna bo ściśle trzymałam się listy :) jeśli chodzi o serum to dla mnie jest rewelacja - robiłam też o nim post na blogu. Przed ślubem intensywnie używałam i makijażystka nie chciała mi uwierzyć że moje rzęsy nie są robione 1:1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jakie efekty przyniesie kuracja serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również po 4 maja wybiorę się na sotatnią rossmannowską promocję :) Do tej pory trzymałam się listy i mam nadzieję, że i w ostatnim tygodniu się to nie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie sie jeszcze wybiorę do ross ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Long4Lashes i ten cień Maybelline (zresztą inne numerki też są godne uwagi). Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...