środa, 6 kwietnia 2016

Ulubieńcy miesiąca | Marzec 2016 | Kosmetyki Top 3


Cześć :)

Moje plany regularnego blogowania niestety w ostatnich tygodniach legły w gruzach. Stało się tak, ponieważ mój laptop się zepsuł. Jest obecnie w naprawie, więc mam nadzieję, że uda mi się niedługo go odzyskać :) 

Dziś przygotowałam dla Was ranking Top 3 moich ulubionych kosmetyków, które z wielką przyjemnością używałam w marcu. Na miano ulubieńców miesiąca zasłużył sobie jeden kosmetyk do włosów oraz dwa kosmetyki do makijażu.

Zapraszam zatem na zapoznanie się z moimi kosmetycznymi ulubieńcami miesiąca marca.



Oto oni. A teraz zapraszam na ranking ulubieńcow :)


1 Miejsce Top 3 Kosmetyki


szampon farmona czarna rzepa

Pierwsze miejsce wśród Top 3 kosmetyków używanych przeze mnie w marcu zajmuje szampon Czarna Rzepa firmy Farmona. Jest to szampon oczyszczający, ziołowy. Moja skóra głowy w marcu potrzebowała dość częstego oczyszczania, a szampon Czarna Rzepa sprawdził się w tej roli bardzo dobrze. Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy, dobrze się pieni i nie powoduje łupieżu. Mimo silniejszego oczyszczania włosy nie stają się bardzo wysuszone. Są puszyste, elastyczne i czyste. Naprawdę go polubiłam :)


2 Miejsce Top 3 Kosmetyki


BB Missha Perfect Cover 21

Na drugim miejscu rankingu Top 3 Kosmetyków znalazł się krem BB Missha Perfect Cover w odcieniu nr 21. Jest to kolor Light Beige, jednak ze względu na porę zimową i brak opalenizny właśnie ten odcień okazał się dla mnie idealny na marzec. Krem BB stosuję jako podkład. Myślę, że nadaje się do tego idealnie, jeżeli nie zależy nam na bardzo mocnym kryciu. Krem BB delikatnie kryje, bardzo dobrze się rozprowadza i pozostawia skórę promienną i nawilżoną. Ze względu na świecenie, które zostawia po sobie niemal każdy krem BB, w moim przypadku zawsze konieczne jest użycie niewielkiej ilości pudru matującego. Mimo wszystko Missha BB Perfect Cover zasłużył sobie na miano ulubieńca miesiąca, ponieważ ładnie wyrównuje koloryt skóry, jest bardzo lekki i dobrze współgra z korektorami i pudrami. Naprawdę polecam :)


3 Miejsce Top 3 Kosmetyki


Revlon Rendezvous balsam szminka pomrańczowa

Na trzecim miejscem w moim rankingu znajduje się szminka/balsam do ust Revlon Just Bitten Kissable w kolorze pomarańczu czyli nr 040 Rendezvous. Balsam ma przepiękny, głęboki, pomarańczowy odcień i lekko połyskujące wykończenie. Odcień pomarańczu nie jest w tym przypadku nachalny. Jest czymś pomiędzy czerwienią a pomarańczem. Osobiście uwielbiam takie odcienie i uważam, że zdecydowanie bardziej pasują do mojej urody niż róże, w których niestety nie czuję się dobrze. Naprawdę polecam balsam Revlon Just Bitten Kissable, ponieważ ma intensywny kolor, nie zmywa się szybko, nie wysusza ust i wygląda na nich naprawdę dobrze :)

Chodzą słuchy, że w Rossmannie szykuje się promocja -49%, więc myślę, że przy okazji można zakupić własnie taki balsam Revlonu po atrakcyjnej cenie ;)



Znacie i używacie moich ulubieńców? Jak się u Was spisują?


Pozdrawiam 

4 komentarze:

  1. Mam ten szampon :-D. Ale czeka w kolejnce.. Mam nadzieje że zdążę go użyć zanim skończy sie data ważności :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twoich ulubieńców miałam tylko szampon, i u mnie też sprawdził się fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam pomadkę z tej firmy tylko czerwoną i bardzo dobrze ją wspominam ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tego, ale ten krem BB jest bardzo interesujący :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...