wtorek, 3 maja 2016

Szampon Joanna Keratyna do włosów łamliwych i zniszczonych


Cześć :)


          Dziś przychodzę do Was z recenzją szamponu, który kupiłam dość dawno temu na promocji. Szampon właśnie sięgnął dna, więc nadeszła odpowiednia pora na napisanie kilku słów na temat działania szamponu. Zapraszam do zapoznania się z moimi odczuciami na temat szamponu:


Szampon Joanna Keratyna



szampon Joanna Keratyna



Skład

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide MIPA, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Laureth-4, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Glycol Distearate, Cocamide MEA,  Laureth-10, Amodimethicone, C11-15 Pareth-5, C11-15 Pareth-9, PEG-90M, Disodium EDTA, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Citric Acid, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Producent mówi

"Regeneracja i odbudowa Twoje włosy łamią się i kruszą? Są szorstkie, źle się rozczesują, brak im witalności i zdrowego wyglądu? Zregeneruj je produktami z keratyną stanowiącą podstawowy budulec włosa!" 
Szampon zawiera kompleks keratynowy, który rozpoznaje uszkodzone miejsca włosa. Wzmacnia je i uzupełnia ubytki keratyny. Szampon delikatnie oczyszcza włosy i sprawia, że włosy są miłe w dotyku. Dzięki keratynowemu kompleksowy włosy są chronione i odbudowane.
Szampon przeznaczony jest do włosów szorstkich, matowych, łamliwych i zniszczonych.


Szampon Keratyna Joanna


Opakowanie i zapach

Szampon zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 400 ml. Butelka ma kolor czarny i jest nieprzezroczysta, więc nie zobaczymy zużycia szamponu. Butelka zamyka się na tzw. "klik". Jest dość poręczna i łatwo ją otworzyć nawet mokrymi rękoma. 
Zapach szamponu jest przyjemny. Jest taki hm.. elegancki. Nie pachnie sztucznie, ani zbyt intensywnie.


Szampon Joanna z keratyną


Konsystencja

Konsystencja szamponu jest dość rzadka. Jednak szampon nie spływa z dłoni. Szampon ma kolor prawie przezroczysty, mleczno-perłowy.

Działanie (moje odczucia)

Szampon Keratyna wspominam bardzo dobrze. Szampon jest dość delikatny, nie wysusza włosów, nie plącze. Wytwarza obfitą pianę, więc łatwo  nim umyć włosy. Podczas mycia czuć, że włosy nie są szorstkie. Przy spłukiwaniu szamponu można zauważyć, że włosy są śliskie i dobrze umyte. Szampon nie podrażnia mojej skóry głowy, nie powoduje łupieżu, ani nie przyspiesza przetłuszczania włosów. Włosy przetłuszczają się w normalnym tempie.
Po wyschnięciu włosy są lekko uniesione u nasady. Szampon sprawia również, że włosy są gładkie i nie puszą się. Nie zauważyłam nawilżenia włosów, jednak są one dość śliskie w dotyku i sypkie. Ładnie pachną.
Myślę, że szampon jest wart swojej ceny. Nadaje włosom gładkość i w moim przypadku zmniejsza puszenie się włosów. Jestem pozytywnie zaskoczona tym szamponem :) Przyjemnie się go używa, mimo że obietnice producenta nie zostały spełnione w 100%, ponieważ nie odnotowałam odbudowy włosów.

Wydajność

Szampon Keratyna jest bardzo wydajny, ponieważ szampon bardzo dobrze się pieni. Wytwarza sporą ilość kremowej piany.

Cena i dostępność

Szampon jest dostępny jest w wybranych drogeriach, a  także supermarketach. Ja kupiłam szampon Joanna Keratyna w drogerii Natura.
Cena szamponu to około 8-9 zł/ 400 ml.

Moja ocena 


5/6

Czy kupię ponownie?

Tak



Szampon Joanna Keratyna



Miałyście ten szampon? Jak się u Was sprawdził?




Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Dawno nie przeglądałam oferty Joanny, muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten szampon ;) Dawno nie miałam niczego z Joanny, może pora się na coś skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ma skład niezbyt dla mego skalpu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten szampon i po trzech użyciach odstawiłam. Strasznie obciąża moje włosy i sprawia,że są bez życia. Sądzę,że to przez proteiny zawarte w produkcie... ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...