środa, 31 sierpnia 2016

Natura Siberica - Szampon rokitnikowy "Intensywne nawilżenie"

Hej!

Wakacje dobiegają końca i chyba już najwyższy czas na powrót do codzienności. Jak pewnie zauważyłyście (albo i nie ;p) zrobiłam sobie także małe wakacje od bloga i Instagrama. Potrzebowałam chwili odpoczynku od kosmetyków i urodowych nowinek. Moja pielęgnacja zarówno włosów, twarzy czy ciała jest podczas wakacji minimalistyczna, w związku z czym nie miałam Wam zbyt wiele do pokazania :)

Dziś natomiast chciałabym przedstawić Wam szampon, który stosowałam regularnie podczas wakacyjnych miesięcy. Będzie to:


Natura Siberica - Szampon rokitnikowy "Intensywne nawilżenie"


Natura Siberica szampon rokitnikowy Intensywne nawilżenie

Szampon z olejem rokitnikowym "Intensywne nawilżenie" do włosów suchych i normalnych


natura siberica szampon rokitnikowy

Skład

Skład: Aqua with infusions of: Anemonoides Altaica Extract (ekstrakt z zawilca ałtajskiego), Cetraria Nivalis Extract (ekstrakt z kladonii), Macadamia Ternifolia Seed Oil (olejek z makadamii), Pinus Pumila Needle Extract (ekstrakt z orzeszków cedrowych), Pinus Sibirica Seed Oil (olejek cedrowy), Pulmonaria Officinalis Extract (ekstrakt z miodunki tajgowej), Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil (olejek z zarodków pszenicy), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil (olejek z rokitnika ałtajskiego), Cetearyl Alcohol, Quaternium-91, Cetrimonium Methosulfate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-37, Cetrimonium Bromide, Hydrolyzed Wheat Protein (keratyna roślinna), Panthenol (prowitaminaВ5), Retinyl Palmitate (witamina А), Tocopherol (witamina E), Hippophae Rhamnoidesamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Parfum.


Producent mówi 

Szampon z olejem rokitnikowym delikatnie oczyszcza i intensywnie nawilża włosy, jednocześnie chroniąc przed termo-oddziaływaniem przy stylizacji na gorąco. Szampon zapewnia włosom odpowiedni poziom nawilżenia, zmniejsza łamliwość włosów, sprawia, że włosy stają się elastyczne i ujarzmione oraz zachowuje wilgoć w strukturze włosów.

Olej ałtajskiego rokitnika i marokański olejek arganowy przyczyniają się do powstawania keratyny zapewniającej włosom wytrzymałość i blask.
Miodunka plamista i olej z zalążków pszenicy zachowują wilgoć głęboko w strukturze włosa.


szampon rokitnikowy

Opakowanie i zapach

Szampon rokitnikowy zamknięty jest w dość twardej, plastikowej butelce o pojemności 400 ml. Butelka jest nieprzezroczysta, zatem nie widać zużycia produktu. Opakowanie wygląda bardzo ładnie i wspaniale prezentuje się w łazience :) Otwiera się na tzw. "klik". 
Zapach szamponu jest słodki, owocowy, niezbyt intensywny  Zapach pozostaje krótko na włosach.


natura siberica szampon z rokitnikiem

Konsystencja

Konsystencja szamponu jest idealna. Wystarczająco gęsta, żeby nie spływać z dłoni, ale wystarczająco rzadka, aby łatwo rozprowadzić szampon na włosach i skórze głowy. Szampon bardzo dobrze się pieni, łatwo rozprowadza się na włosach i skórze głowy. Ma ładny, żywy, pomarańczowy kolor.


Działanie (moje odczucia)

Biorąc pod uwagę skład szamponu rokitnikowego "Intensywne nawilżenie" oraz obietnice producenta nasze włosy po zastosowaniu szamponu powinny być odpowiednio nawilżone, elastyczne i mocniejsze.
Niestety, obietnice producenta nijak mają się do rzeczywistych efektów jakie możemy ujrzeć na naszych włosach po użyciu szamponu. Przy regularnym stosowaniu szamponu (niemal przy każdym myciu włosów) moje włosy nie zostały nawilżone.

Szampon delikatnie oczyszcza skórę głowy, jednak robi to tak delikatnie, że nierzadko włosy po użyciu szamponu są niedomyte. W takich przypadkach pomaga dwukrotne umycie skóry głowy owym szamponem. Wówczas skóra głowy jest wystarczająco oczyszczona z codziennych zabrudzeń. Jednak po umyciu i wyschnięciu włosy są szorstkie, matowe, niemal całkowicie pozbawione elastyczności  i objętości. Mój szampon dobija właśnie dna, a ja do tej pory nie zauważyłam  "Intensywnego nawilżenia" jakie miało zaistnieć na moich włosach. Włosy są splątane i trudno je rozczesać.


Plusy:
- wydajność
- delikatne oczyszczanie
- dobry skład
- ładny zapach
- dobrze się pieni
- nie wpływa negatywnie na stan skóry głowy

Minusy:
- nie domywa włosów ( za pierwszym razem- pomaga dwukrotne mycie)
- nie nawilża
- włosy są splątane, trudne do rozczesania, szorstkie
- bez objętości


Wydajność

Bardzo dobra. Szampon bardzo dobrze się pieni, a jego konsystencja jest odpowiednia.


natura siberica szampon z rokitnikiem

Cena i dostępność

Szampon Natura Siberica z olejem rokitnikowym "Intensywne nawilżenie" można kupić przede wszystkim w sklepach internetowych, w których dostępne są rosyjskie kosmetyki oraz na allegro. W związku ze stale rosnącą popularnością rosyjskich kosmetyków w Polsce, możemy je także spotkać na wyspach w galeriach handlowych oraz w niektórych, mniejszych drogeriach.

Cena szamponu to jest różna i waha się w granicach od około 22-25 zł/ 400 ml.


Moja ocena

4/6


Czy kupię ponownie?

Nie

Moje włosy go nie polubiły. Być może szampon sprawdzi się lepiej na włosach niskoporowatych i mniej wymagających.




Miałyście okazję wypróbować już szampon Natura Siberica z rokitnikiem? 
Jak się u Was sprawdził?



Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Szamponu nie miałam i chyba się nie skuszę, skoro nie domywa włosów... Ale maseczki z tej rokitnikowej serii bardzo interesująco wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam na niego ochotę jak byłam w pigmencie ale ostatecznie odłożyłam go na półkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozczarował mnie ten szampon, liczyłam, że da z siebie więcej. Chciałam go kupić - ale po Twojej recenzji rozejrzę się jednak za czymś innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu ciekaw ejkaby wypadl na moich wlosach

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy nie są mega wymagające, więc może by się u mnie sprawdził ;) Lubię kosmetyki rosyjskie, więc muszę w końcu spróbowac czegoś z NS ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się jego opakowanie, a szczególnie ten kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ten szampon był za ciężki :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...