czwartek, 26 stycznia 2017

Nowości z Banggood | Zimowa czapka i etniczny zegarek |

Hej :)


W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać dwie rzeczy, które otrzymałam od sklepu internetowego Banggood w ramach współpracy. Kilka tygodni temu otrzymałam od tego sklepu e-mail z zapytaniem czy chciałabym nawiązać z nimi współpracę polegającą na promowaniu ich produktów. 

Zgodziłam się.

Banggood to sklep, w którym kupimy niemal wszystko. Od elektroniki, po kosmetyki i ubrania. Jakość i wykonanie rzeczy może nie powala, ale można znaleźć tam tanie produkty naprawdę warte uwagi.

Na początek współpracy zaproponowano mi dwie rzeczy z kategorii akcesoria czyli zimową czapkę i zegarek na rękę. Paczka z wybranymi rzeczami dotarła do mnie w ciągu 15 dni. Obie rzeczy były zapakowane oddzielnie. 

Przejdźmy zatem do recenzji obu produktów.

Na pierwszy ogień idzie czapka


Czapka beżowa Banggood


Jak widać na zdjęciach jest to zimowa, ciepła czapka w plecione wzory


Czapka beżowa Banggood


Czapka jest miękka, delikatna, nie gryzie w skórę i jest naprawdę ciepła. Jak widzicie jest to czapka długa, wysoka, ale znalazłam na nią sposób. Układam ją i spłaszczam z tyłu głowy i od razu czapka wygląda lepiej. Z chęcią będę ją nosić :) Kolor też bardzo mi się podoba, a jest to jasny, beżowy odcień.


Czapka zimowa, wełniana Banggood
Czapka zimowa Banggood



Druga rzeczą, którą otrzymałam jest zegarek na rękę. W zegarku spodobał mi się czerwony kolor i wzór paska, który przywodzi na myśl etniczne wzory. Zegarek jest ładnie wykonany, choć pasek jest trochę sztywny. Mimo wszystko dobrze leży na ręce.


Zegarek vintage Bangood

Zegarek bangood

Zegarek vintage bangood

Jedyny problem z zegarkiem jest taki, że wygląda on inaczej niż na stronie. W sklepie, na zdjęciu zegarek miał zupełnie inny wygląd cyferek na tarczy, a ten który otrzymałam jak widzicie ma cyferki kolorowe i raczej nada się dla dziecka niż dla dorosłej osoby. Szkoda, że tak wyszło, ponieważ zegarek i jego etniczne wzory na pasku naprawdę mi się spodobały i miałam nadzieję, że będę go z chęcią nosić.


Czapka KLIK
Zegarek KLIK



Podsumowując jestem raczej zadowolona z tej współpracy.
Nie jestem pewna czy będzie ona dalej kontynuowana, ponieważ to częściowo zależy także od Was, gdyż jak wiecie ważne są tutaj kliknięcia w linki (do czego zachęcam i chętnie się odwdzięczę). Sama też zastanawiam się czy w ogóle chciałabym dalej w to brnąć, bo jak widzicie jedna z dwóch rzeczy okazała się zupełnie inna niż na zdjęciach na stronie. Mam jednak nadzieję, że była to jednorazowa wpadka i nigdy się to nie powtórzy :)

Koniecznie przejrzyjcie sobie ofertę sklepu Banggood, jeśli wcześniej nie znaliście tej strony. 




Zamawialiście jakieś rzeczy z Banggood? Jakie są Wasze doświadczenia z tym sklepem?




Pozdrawiam

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...