poniedziałek, 30 stycznia 2017

Serum na zmarszczki | It’s Skin WR Effector | Czyli jak zachować młody wygląd na dłużej

Hej


W dzisiejszym poście przedstawię Wam recenzję produktu, który pomógł mi zlikwidować drobne zmarszczki i zapobiegał powstawaniu nowych. Dziś będzie mowa o azjatyckim, a dokładnie koreańskim serum przeciwzmarszczkowym It's Skin WR Effector.



Krem wodny na zmarszczki czyli serum It’s Skin Power 10 Formula WR Effector

 

 

serum It’s Skin WR


Skład
Aqua, Butylene Glycol, Glycerin, Polyglutamic Acid, Salicornia Herbacea Extract (wyciąg z solirodu zielnego), Viscum Album (Mistletoe) Leaf Extract (wyciąg z jemioły), Caviar Extract (wyciąg z kawioru), Dipropylene Glycol, Ethyl Hexanediol, Triethanolamine, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caramel, Parfum (Fragrance), Adenosine, Disodium Edta


Obietnice producenta
Lekki krem wodny zawierający w składzie adenozynę, wyciąg z solirodu zielnego, jemioły i kawioru doskonale ujędrnia skórę, wygładza drobne linie i nierówności oraz redukuje zmarszczki mimiczne. Posiada właściwości antyoksydacyjne, które opóźniają proces starzenia się skóry. Serum przywróci skórze jędrność i elastyczność bez uczucia obciążenia.


serum It’s Skin Power 10 Formula WR Effector


Konsystencja i zapach
Serum It's Skin ma konsystencję przezroczystej, lepkiej wody. Zapach serum jest prawie niewyczuwalny, lekko kwiatowy. Serum posiada higieniczną pipetkę, którą dokładnie dozujemy ilość produktu.


krem wodny It’s Skin WR Effector


Działanie (moja opinia)
Serum stosowałam na noc. Mimo lekkiej konsystencji jest ono dość lepkie, a ja naprawdę nie lubię uczucia lepkości cery w dzień. Każdego wieczoru kilka kropli serum wklepywałam delikatnie w twarz. Dzięki serum, po przebudzeniu cera była wypoczęta i promienna

Serum delikatnie ujędrnia i nawilża cerę, dodaje jej zdrowego blasku. Zauważyłam, że zaczerwienienia po zmianach trądzikowych były lekko rozjaśnione i uspokojone. Jeśli chodzi o działanie przeciwzmarszczkowe to uważam, że serum rzeczywiście pomaga w zachowaniu młodej, jędrnej cery bez zmarszczek. Być może nie wygładzi głębokich zmarszczek, ale ma działanie prewencyjne. Na mojej 26-letniej cerze nie mam ani jednej zmarszczki (nawet kurzych łapek), wiec myślę, że serum zapobiegło powstaniu nieestetycznych linii na mojej twarzy. 

Mimo pozytywnych efektów jakie odnotowałam przy stosowaniu serum, uważam, że jest to dość lekki produkt o działaniu prewencyjnym, raczej przeznaczony do cery młodej. Jest przyjemnym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji. Delikatnie nawilża cerę, dodaje jej blasku i zapobiega starzeniu się skóry

Podsumowując- polubiłam serum WR z It’s Skin i cenię je za lekkość i nie podrażniające, ani obciążające cerę działanie.


serum It’s Skin WR Effector na zmarszczki

Wydajność
Bardzo dobra. Już dwie krople serum wystarczą na wklepanie cienkiej warstwy produktu w całą twarz.

Cena i dostępność
Serum od niedawna można kupić w sklepach internetowych np. Beautikon czy Minti. Ja serum WR kupiłam przez Ebay za około 11,50$ + przesyłka (2,5$)

Moja ocena
5/6 

Czy kupię ponownie?
Chętnie, choć mam wrażenie, że serum z witaminą C z firmy OST lepiej działało na moje drobne zmarszczki i bardziej ujędrniało cerę.




Macie jakieś sprawdzone sposoby na pierwsze zmarszczki? 
Używałyście koreańskich kremów wodnych It's Skin?




Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać aż przetestuję kosmetyki tej marki lub jakiejś innej azjatyckiej, ale cena trochę mnie odstrasza. Na razie staram się znaleźć dobrej jakości kremy zachodnich marek, coby znaleźć alternatywę dla tych z Azji :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama muszę wypróbować kiedyś jakiś koreański kosmetyk. Szkoda, że nie można ich dorwać stacjonarnie 😔

    OdpowiedzUsuń
  3. Koreanskich kosmetyków jeszcze nie próbowałam,ale kuszą. Szkoda tylko,że ze stacjonarną dostępnością tak ciężko 😔

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go ale w sumie chciałabym poznać dla mnie też byłoby to fajne uzupełnienie pielęgnacji :) jednak na zmarszczki potrzebuje czegoś mocniejszego. Nie mam dużo ale jednak jakieś drobne już są ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyk genialny :) Koreańskie kosmetyki to jest coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze żadnych koreańskich kosmetyków, ale chyba powinnam to zmienić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zmarszczki spłyciły się po kuracji serum LIQ CC rich. To polski kosmetyk, do kupienia w aptekach lub przez internet. Odkąd używam go regularnie moja cera jest w znacznie lepszej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam okazji stosować nic z koreańskich cudeniek. Z chęcią wypróbowałabym opisywane przez Ciebie serum.
    Spodobał mi się Twój blog i zostaję u Ciebie na dłużej. :)

    Pozdrawiam ♥
    Włosowe Inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ja nie lubię kosmetyków z pipetką;p

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię te it's skinowe serum :D miałam kilka rodzajów :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny artykuł, miło się czyta to co piszesz. Wg. mnie jest wiele ciekawych sposobów na odmładzanie skóry :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...