wtorek, 25 lipca 2017

L'Oreal Colorista Dirty Pink | Różowe włosy - EFEKT na włosach ciemny blond


Hej :)



Jakiś czas temu mogliście zauważyć w moim wpisie z haul'em zakupowym, że kupiłam farbę do włosów w kolorze różowym. Był to produkt L'Oreal Colorista Washout, czyli farba, która nadaje włosom określony kolor, a efekt utrzymuje się nawet do 2 tygodni.




L'Oreal Colorista Washout Dirty Pink




L'Oreal Colorista Washout Dirty Pink


Farbę L'Oreal Colorista można dorwać już w wielu drogeriach, a jej cena to około 28 zł. Farba dostępna jest w wielu, przepięknych, wakacyjnych kolorach i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. 


Jaśniejsze kolory czyli np. jasnoróżowy, błękitny, liliowy najpiękniej będą wyglądać na włosach blond lub z ombre, a ciemniejsze kolory jak czerwony, ciemny niebieski czy głęboki fiolet będą wspaniale współgrały z ciemniejszymi włosami.

Moje włosy są koloru ciemnego blondu, więc teoretycznie powinnam sięgnąć po kolor przeznaczony dla włosów ciemniejszych. Ja jednak ze względu na fakt, że nie mogłam pokazać się w pracy z ciemnoróżowymi włosami postanowiłam z ciekawości wypróbować odcień jasnego różu czyli L'Oreal Colorista Dirty Pink. Miałam nadzieję, że kolor będzie choć trochę widoczny na moich włosach. 

Pierwsze podejście do farby Colorista Dirty Pink miałam jakieś 2 miesiące temu, ale wtedy z obawy o zbyt mocny efekt postanowiłam zafarbować tylko końcówki włosów. Efekt? Szczerze mówiąc kiepski ;p Nie widziałam efektu na moich włosach, kolor nie złapał, ale trzymałam go tylko z 10 minut na włosach.

Na jakiś czas zapomniałam o L'Oreal Colorista, jednak postanowiłam ponownie zafarbować włosy tym produktem, tym razem nakładając farbę na całe włosy


Colorista Dirty Pink


Farbę L'Oreal Colorista otrzymujemy w kartonowym, ładnym pudełku, w którym znajdziemy farbę w tubce o pojemności 80 ml, foliowe rękawiczki oraz instrukcję obsługi. W załączonej ulotce wyczytamy, że farbę można stosować na końcówki włosów, zrobić pasemka lub ombre, a także nałożyć produkt na całe włosy. Myślę, że jedna tubka powinna wystarczyć na całe, średniej długości włosy. 


L'Oreal Colorista Dirty Pink ma bardzo ładny, różowy kolor, choć nieco bardziej intensywny niż się spodziewałam. Zapach farby jest praktycznie niewyczuwalny, a jej konsystencja jest dość gęsta, więc nie musimy się martwić, że produkt spłynie nam z włosów. Oczywiście należy odpowiednio zabezpieczyć ubranie przed niechcianym zafarbowaniem, np. zarzucając na ramiona ręcznik, którego nam nie szkoda zafarbować. Aplikacja jest przyjemna i prosta :)


Ok, czas na efekty!


L'Oreal Colorista Washout różowe



L'Oreal Colorista Dirty Pink | Efekty |



Farbę Colorista Dirty Pink nakładałam na suche, umyte włosy i trzymałam na włosach 20 minut. Następnie spłukiwałam włosy tak długo, aż woda przestała być różowa. Po wysuszeniu włosy były miękkie i nie przesuszone, a sama farba w żadnym stopniu nie wpłynęła negatywnie na ich stan.

Jak wspomniałam moje włosy są koloru ciemnego blondu. Efekt jaki zauważyłam na włosach nie do końca mnie zadowolił, ponieważ kolor był mało intensywny, ale jak już mówiłam, sięgnęłam po odcień różu Dirty Pink, który był przeznaczony dla włosów blond.

Mimo tego, kolor był widoczny na moich włosach!

Zauważyłam delikatne, różowe tony na moich włosach. Spodobał mi się ten efekt, ponieważ było to delikatne nadanie moim włosom nowego, wyjątkowego odcienia, którego nie osiągnęłabym przy pomocy żadnego innego produktu. Efekt był widoczny zarówno w świetle słonecznym jak i sztucznym, a sam kolor na moich włosach utrzymał się przez kolejne 5 myć.


L'Oreal Colorista Washout Dirty Pink Efekty



Lubię kiedy moje włosy mają ciekawy, nieoczywisty odcień, często widoczny tylko w świetle słonecznym, wiec jestem jak najbardziej na tak! Kolor jest całkowicie zmywalny, a dodatkowo nie wpływa negatywnie na stan zdrowia włosów.

Z chęcią wypróbowałabym inne, szalone kolory L'Oreal Colorista, jednak mój urlop dobiega już końca i nie zdążę pozbyć się koloru w tak krótkim czasie :(

Nie wiem do końca jak farba sprawdziłaby się na włosach blond i czy zafarbowałaby włosy równomiernie, jednak uważam, że jest to ciekawa rzecz i jeśli lubicie eksperymentować z kolorami na Waszych włosach, to myślę, że warto sięgnąć po Colorista i zaszaleć. Tym bardziej, że w ofercie Colorista dostępne są także 1-dniowe, kolorowe spraye.


L'Oreal Colorista Washout Dirty Pink efekty


Znacie L'Oreal Colorista?
Próbowałyście tej farby na swoich włosach?





Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Efekt bardzo delikatny, w sumie prawie niewidoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :/ Myślę, że dla moich włosów powinnam jednak wybrać bardziej intensywny kolor ;)

      Usuń
  2. Kuszą mnie te kolorki, ale też nie wiem czy zdążę się jeszcze na jakiś zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo subtelny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktycznie nie widać różnicy :P ja włosów nie farbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chodzi za mną taki różowy kolor na całych włosach, mam zamiar zaszaleć z nim na urlopie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie w ogole nie kusza te kolorowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz włosy - cudny skręt <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zamiar sięgnąć po tą farbkę ale nie wiem jeszcze po jaki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt bardzo delikatny, ale też dlatego że włosy masz trochę ciemne. Mimo to przyjemny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kuszą mnie te kolorowe farby lub spraye, ale boję się, że kolor mi nie złapie :/ a wolałabym coś mocno widocznego :) u Ciebie ten efekt faktycznie bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...